Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Når bestillte du ? jeg bestillte 11 juni og min ble sendt klokken 14:30 fra MPX. 3 juli Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg tror ikke noen av ordrene vil forandre seg nå. Får vente å se i morgen. Ender vel opp med at min endrer dato til mars eller noe Lenke til kommentar
Fiskekaken Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nei, bare "åpen".. Ikke noe om dato eller sendt. Det stod 28.11 i dag tidlig.. Nå vet jeg ikke hva som skjer. hmm...eg skulle få den i januar også men nå står det "sendt" Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 samme har skjedd meg (bestilte opprinnelig 24 mai), men jeg ringte dem nettopp og de sa at de holdt på å se på disse sakene akkurat nå , så jeg fikk beskjed om å følge med på statusen for den kunne fremdeles endre seg .. så det er fortsatt håp Tok en tlf nå sjøl for og vise at jeg slettes ikke var fornøyd med tingenes tilstand. Sjekka min første bestilling, den var 22 mai. Faens amatører... Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 hmm...eg skulle få den i januar også men nå står det "sendt" Det blir registrert "sendt" når den går ut og igjennom et system, så da er den nok på vei! Jeg får nesten bare håpe på at den prosessen skjer i morgen med min. Lenke til kommentar
Fiskekaken Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Det blir registrert "sendt" når den går ut og igjennom et system, så da er den nok på vei! Jeg får nesten bare håpe på at den prosessen skjer i morgen med min. er spent som FF*-/-.,,..!!! hadde hatt en dårlig dag på jobb og den mailen ga meg raketter! håper at de sender maskinen din i mårra også 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 FIFA14, en controller og ett ckamera ligger og venter på meg på pick-up point Konsollen kommer faen meg sikkert ikke før etter påske... Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kult! Lurer på om flere Obser har fått også! Ringte Coop Obs på bryne og de sa viss noen hadde fått tidligere så har ikke butikken følgt regler fra leverandør, å de sa og de har konsoller på fredag men ingen reservering var mulig så første mann til mølla for de som bor i nærheten og ikke fått sikret seg en enda Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nå endre min seg fra klar til levering til: 1 stk reservert på lager Hva betyr dette mon tro? 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 KOMPLETT PÅ FACE Viktig melding til alle som har forhåndsbestilt PS4!! De gode nyhetene er at vi har et flott parti konsoller (se bildet) som har veldig lyst til å komme seg ut til dere. Den dårlige nyheten er at vi har fått store problemer med et av lagersystemene våre som gjør at mye feil informasjon er blitt spyttet ut til deres respektive kontoer på Komplett.no. Vi jobber med saken nå utover kvelden og natten og gir oss ikke før vi har funnet ut av det hele og fått orden i sakene igjen.Hva dette betyr for deg: Dersom du for to dager siden hadde en bekreftet leveringsdato før jul så er utgangspunktet at den datoen fortsatt gjelder. Det er dermed ingen fare, men vi har full forståelse for at dette bidrar til fortvilelse og forvirring. Det beklager vi på det sterkeste, men kan love at vi holder på å rydde opp i saken. Vi vil fortsette å holde dere oppdatert i løpet av kvelden etterhvert som vi får ting mer på plass. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Forholdsvis skuffet over MPX sin håndtering. En ting er å ha en ubekreftet dato som blir endret, men å gå fra 1 stk bestilt til lager (bekreftet) 28 november til ubekreftet 16 januar.... Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 KOMPLETT PÅ FACE Viktig melding til alle som har forhåndsbestilt PS4!! De gode nyhetene er at vi har et flott parti konsoller (se bildet) som har veldig lyst til å komme seg ut til dere. Den dårlige nyheten er at vi har fått store problemer med et av lagersystemene våre som gjør at mye feil informasjon er blitt spyttet ut til deres respektive kontoer på Komplett.no. Vi jobber med saken nå utover kvelden og natten og gir oss ikke før vi har funnet ut av det hele og fått orden i sakene igjen. Hva dette betyr for deg: Dersom du for to dager siden hadde en bekreftet leveringsdato før jul så er utgangspunktet at den datoen fortsatt gjelder. Det er dermed ingen fare, men vi har full forståelse for at dette bidrar til fortvilelse og forvirring. Det beklager vi på det sterkeste, men kan love at vi holder på å rydde opp i saken. Vi vil fortsette å holde dere oppdatert i løpet av kvelden etterhvert som vi får ting mer på plass. Takk, Podolski. Nå ga ordreendingen min litt mer mening, men jeg ønsker å se at den er sendt i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Aiai, da er det jo enda håp for meg. Var godt igang med planlegging av hvilken butikk jeg skulle campe foran på fredag. Da blir det og sjekke status hvert 5min i kveld.... Blir jo nervevrak av dette. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Håpet lever. Men faen for et rot. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Forholdsvis skuffet over MPX sin håndtering. En ting er å ha en ubekreftet dato som blir endret, men å gå fra 1 stk bestilt til lager (bekreftet) 28 november til ubekreftet 16 januar.... MPX eies av komplett mulig data systemet henger i sammen. Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) til info kjører MPX og Komplett samme bestillingssystem, så de har sikkert samme feil. -så satser på at man kan se korrekt leveransedato i morgen både på komplett og mpx sine sider. edit: ..og Eyerock var ute før meg med den beskjeden :-p Endret 27. november 2013 av RazAquato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 MPX eies av komplett mulig data systemet henger i sammen. Skrev meldingen før det andre innlegget ble lagt ut. Blir spennende å se Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nå endre min seg fra klar til levering til: 1 stk reservert på lager Hva betyr dette mon tro? Det gjør min, og! Og som Kleivis skriver, så hadde jeg 28.11 som sendedato i dag, dvs da får jeg den mest sannsynlig! Lenke til kommentar
SideSwipe Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Jeg bestilte 26.mai. Ble ringt av komplett 24.juni, ble bedt om å legge inn ny odre. Var etter at de hadde forandret prisen. Har hatt bekreftet leveringsdato 28.11 fram til idag. Sendte nettopp mail til komplett. Ser at de nettopp postet noe informasjon på facebook siden. Noe feil med systemet. Endret 27. november 2013 av SideSwipe Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Aiai, da er det jo enda håp for meg. Var godt igang med planlegging av hvilken butikk jeg skulle campe foran på fredag. Da blir det og sjekke status hvert 5min i kveld.... Blir jo nervevrak av dette. ja blir jo helt tullete , som en kompis å meg fra nord en gang sa "e det rart at æ drækk!?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå