RoddH Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ringte dei og de skjønte ikke hva som hadde skjedd...etter bestillingsdatoen var jeg ialfall garantert en ps4 på fredag sa dei,så de skulle ringe tilbake Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/full-storm-i-to-doegn/10140642/ Stakkars oss som må stå ute i flere timer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ingen oppdatering på min komplett bestiling enda.... Er vell typisk at det skal gå i dass for meg. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ringte dei og de skjønte ikke hva som hadde skjedd...etter bestillingsdatoen var jeg ialfall garantert en ps4 på fredag sa dei,så de skulle ringe tilbake Bestillte fra mpx.no 11 juni og min står frigjort for plukking. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ingen oppdatering på min komplett bestiling enda.... Er vell typisk at det skal gå i dass for meg. Har trua, kommer nok en oppdatering utover dagen Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Går det ann å spore opp komplett sine sendinger? Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Går det ann å spore opp komplett sine sendinger? Ja, inne på ordren, står det vis kollinr: så trykker du på det lille pluss tegnet. Endret 27. november 2013 av Eyerock Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Ja, inne på ordren, står det vis kollinr: så trykker du på det lille pluss tegnet. Har ikke det :S de har vel ikke sendt den enda Endret 27. november 2013 av ImagineAnarchy Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Bestilte i slutten av Juni, men ordren er fortsatt åpen. Står bekreftet lager med leveringsdato i morgen, og når jeg ringte så sa de at jeg var garantert levering i løpet av uka. Får håpe det blir leveringsbekreftelse i løpet av dagen. Endret 27. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Har ikke det :S de har vel ikke sendt den enda Mulig den er sendt, men er ikke sikkert sporingsfunksjonen dukker opp før den har kommet ett stykke på veien, lite vet jeg men kan jo være en grunn. EDIT: Nå er min blitt sendt og jeg får opp sporingsfunksjonen, så om du har bestillt hos mpx.no eller komplett skal den være der umidellbart når du har bestillt. Viktig at du bruker øynene når du har trykket på ordren din, det står litt over. Endret 27. november 2013 av Eyerock Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 På obs city syd fikk jeg og en kompis kjøpe ps4 i dag.de hadde fått inn ni stk i dag. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 http://pressroom.elkjop.no/pressreleases/svaert-begrenset-tilgang-paa-playstation-4-933773 Elkjøpt la uten denne på facebook siden sin nå, ser for meg kaos for folk som kjøper i butikk, greit og stå opp veldig tidlig om du bare må ha en konsoll på fredag. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hvor lange dager jobber dem hos komplett egentlig? 15.30? hos meg står det fremdeles 1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-11-28 Håper liksom at de rekker å gjøre min også klar før de tar dagen.. bestilte 21/6 Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 På obs city syd fikk jeg og en kompis kjøpe ps4 i dag.de hadde fått inn ni stk i dag. Hva var prisen? 1 Lenke til kommentar
shaker Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Da har jeg fått sporingskode fra komplett. Tviler fortsatt på at den kommer frem til fredag. Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Min er fortsatt "Åpen". Men det står "1.stk til levering", da. Oppdaterer jevnlig for å se at den er "sendt"..Føler meg ikke trygg! æææ Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hvor lange dager jobber dem hos komplett egentlig? 15.30? hos meg står det fremdeles 1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-11-28 Håper liksom at de rekker å gjøre min også klar før de tar dagen.. bestilte 21/6 Akkurat samme på min. Da jeg ringte i dag sa han at jeg var ''en av de heldige'' som fikk den til release, og at jeg var garantert levering i løpet av uka. Ble den ikke levert i dag, ble den det i morgen. Samme gjelder vel din, da du bestilte akkurat samme dag som meg. Har uansett en XB1 allerede, men jeg skal ha det jeg har fått beskjed om. Hvis ikke skal jeg kreve et ''plaster på såret'' i form av et spill eller noe. Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hva var prisen? Prisen var 3490.- Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Æsj. Ringte nettopp Gamestop Lagunen (god service der). Jeg har bestilt en Shadow Fall-bundle som kommer i midten av desember, men Gamestop Norge har enda ikke fått en eksakt dato på når de får den inn. Får ikke bestilt flybillett hjem til jul før jeg vet hvilken dato jeg kan plukke opp maskinen. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hah! Kan hente pakken i dag. GG, Elkjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå