Eyerock Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ser det fortsatt står forventet sendingsdato 28/11 på ordra mi hos mpx.no...må jaggu være en rask postmann på jobb den dagen visst han skal få den fram til fredag Samme her, bestillte fra mpx selv, jeg kan fortelle om at jeg bestillte en annen vare på fredags kveld som var og den var fremm på lørdagen, raskeste leveringen jeg har fått noensinne. Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Noen som har bestilt spill eller tilbehør til ps4 fra cdon her? Har det blitt sendt enda ? har bestilt 12 spill (inkluderer launch-spill, kommende spill; samt noe til xbone og wiiU) fra cdon.. ingenting sendt enda, og ordren står fortsatt som åpen. Sidene deres er litt misvisende, for det står både at: " Har produktene du ønsker å bestille ulike leveringstider, og du ønsker å motta varene med kort leveringstid først, bør du foreta to separate bestillinger." men samtidig: "Forhåndsbestilte produkter leveres når produktene er sluppet, se releasedato på produktsiden. Bestiller du et hjemmeelektronikkprodukt som finnes på lager og et som ikke finnes på lager, kommer du til å motta varen som finnes på lager først. Den restnoterte varen sendes omgående så snart den er på lager igjen." så er spendt på å se hva som skjer. Endret 26. november 2013 av RazAquato Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Elkjøp sendte maskinen min i dag 12:03, sjekket mailen. Hva stod det på kvitteringen din? Hos meg står det at eg skal betale 5995. Det er rett og slett uaktuelt.. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Samme her, bestillte fra mpx selv, jeg kan fortelle om at jeg bestillte en annen vare på fredags kveld som var og den var fremm på lørdagen, raskeste leveringen jeg har fått noensinne. Komplett og MPX har vel samme eierskap? Er det postnord som leverer for MPX også? Endret 26. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) samme me har bestilt 12 spill (inkluderer launch-spill, kommende spill; samt noe til xbone og wiiU) fra cdon.. ingenting sendt enda, og ordren står fortsatt som åpen. Sidene deres er litt misvisende, for det står både at: men samtidig: så er spendt på å se hva som skjer. Samme med meg også har 7 spill, 3 kontroller, kamera å 1 blu-ray film. Brukte en rabatt kode så jeg sparte 2700 kr, så tør ikke mase heller Endret 26. november 2013 av viuldriftking Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hva stod det på kvitteringen din? Hos meg står det at eg skal betale 5995. Det er rett og slett uaktuelt.. Stod ingenting i bekreftelsen for at pakken er sendt (der sendingsnummret står) som jeg fikk 12:03 i dag, men nå i kveld 18:00 (nøyaktig faktisk) fikk jeg kvittering for ordrenummer, der står det 3539 kr Lenke til kommentar
RoddH Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Komplett og MPX har vel samme eierskap? Er det postnord som leverer for MPX også? Det er Postnord ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Så da er det håp altså. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Stod ingenting i bekreftelsen for at pakken er sendt (der sendingsnummret står) som jeg fikk 12:03 i dag, men nå i kveld 18:00 (nøyaktig faktisk) fikk jeg kvittering for ordrenummer, der står det 3539 kr Ok da må de ha gjort en feil med ordren min, men eg regner med de ordner opp. Lenke til kommentar
kiss1979 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei! Har også bestilt på cdon, syns det er rart at statusen på orderen ikke har kommet til Varene pakkes ennå. Har fått mail på at jeg skal få ps4 til release. Lenke til kommentar
90qwerty Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Noen som sitter på noe info om tilgang på ps4 i Trondheim på fredag? Endret 26. november 2013 av 90qwerty Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ok da må de ha gjort en feil med ordren min, men eg regner med de ordner opp. Samme her, så det gjelder nok sikkert en rekke av oss. Over 6K er en smule uaktuelt Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 <snip>Brukte en rabatt kode så jeg sparte 2700 kr, så tør ikke mase heller </snip> du var heldig og klarte den rabattkoden du og? bl.a. Mad Max og Watch Dogs til 367kr *smiiil* til info klarte jeg å bestille et spill jeg allerede hadde inne et annet sted, så jeg tok sjansen og forespurte om de kunne slette akkurat det spillet fra ordren. - de gjorde dette uten å endre prisene på resterende, så tror du er trygg selv om du purrer. personlig kommer jeg til å purre på mandag dersom jeg ikke har fått noe innen da. Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Limer inn her og. Theres a good chance that the PlayStation Network will keel over again this week, as the PlayStation 4 deploys across parts of Europe. In order to avoid launch day disappointment, you may want to consider downloading the systems latest firmware update prior to the platforms release this Friday. According to SCEE community manager Chris Owen, the latest patch will be available to snag from the PlayStation Europe website from lunchtime on 28th November a full twelve hours before the system officially arrives." Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 1 innlegg som ikke omhandlet PS4 i det hele tatt, er flyttet til riktig tråd. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dere som bor i Bergen og har tenkt å kjøpe på lanseringsdagen i butikk early morning, si ifra her. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvorfor? Sånn at man vet hvor man ikke skal gå? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Absolutt ikke. For å vite hvor mye interesse det er her og hvor tidlig kompisene mine må være ute! Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hva stod det på kvitteringen din? Hos meg står det at eg skal betale 5995. Det er rett og slett uaktuelt.. Du må bare kontakte dem og få en kreditnota på 2505,- samme jeg måtte gjøre når jeg fikk min Lenke til kommentar
paulkristian Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Samme her. Kommer ikke opp noe når eg søker på sporingsnummeret da, så det er ikke sikkert den faktisk er sendt fra lageret. Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette. Når var det dere bestilte? Jeg bestilte den 1. juli og har fortsatt ikke fått melding om at den er sendt. EDIT: dette gjelder dere som bestilte på elkjop.no Endret 27. november 2013 av paulkristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå