Leffi78 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Gjør meg ingenting om den er dyrere, skal ha konsollen tvert! Henter den på GameStop Bryne rundt 10 tiden om morgen. Betaler bare 2740kr når jeg kommer der på fredag. samme her konsoll blir henta uansett Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Nå begynner jeg å bli ganske lei Elkjøp Porsgrunn. Tok først kontakt via mail og spurte om de kom til å ha PS4 på lanseringsdagen og om det ville være noe form for kø-system, fikk dette svaret: Vi får inn 900 stk i hele Norge så her er det "førstemann til mølla" som gjelder. Så ringte jeg i dag, da fikk jeg akkurat samme svar: 900 i hele norge og at de ikke kunne komme med info om de får eller har fått, jeg måtte bare stille meg i kø å håpe på at de har! For en service! Det er vell ikke noen andre som har klart å få noe info ut av Elkjøp Porsgrunn? Gidder ikke stå i kø og vente på at butikken skal åpne for så å få beskjed om de de ikke har noen. Nå har elkjøp fikset på nettsiden også. Playstation 4: Dette er et utgått produkt Dette produktet er utgått og er derfor ikke tilgjengelig for bestilling Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det er veldig tullete. Men det skaper jo blest i media. Hadde de sagt at x butikk fikk 10 stk og man kom der 0700 og var nr 12 så kunne man dratt derfea og peøvs lykken et annet sted. Sånn som det er nå må man bare stå og håpe. Kanskje forgjeves Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Nå har elkjøp fikset på nettsiden også. Playstation 4: Dette er et utgått produkt Dette produktet er utgått og er derfor ikke tilgjengelig for bestilling Dette har det stått i flere måneder. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Nå begynner jeg å bli ganske lei Elkjøp Porsgrunn. Tok først kontakt via mail og spurte om de kom til å ha PS4 på lanseringsdagen og om det ville være noe form for kø-system, fikk dette svaret: Vi får inn 900 stk i hele Norge så her er det "førstemann til mølla" som gjelder. Så ringte jeg i dag, da fikk jeg akkurat samme svar: 900 i hele norge og at de ikke kunne komme med info om de får eller har fått, jeg måtte bare stille meg i kø å håpe på at de har! For en service! Det er vell ikke noen andre som har klart å få noe info ut av Elkjøp Porsgrunn? Gidder ikke stå i kø og vente på at butikken skal åpne for så å få beskjed om de de ikke har noen. Nå har elkjøp fikset på nettsiden også. Playstation 4: Dette er et utgått produkt Dette produktet er utgått og er derfor ikke tilgjengelig for bestilling Har du hatt noe kontakt med Expert i Porsgrunn eller Skien om hvor mange de får inn ? Eller hva med Elkjøp i Skien? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har du hatt noe kontakt med Expert i Porsgrunn eller Skien om hvor mange de får inn ? Eller hva med Elkjøp i Skien? Fikk dette svaret fra Expert Porsgrunn: Vi vil selge denne på åpningsdagen, men det er et veldig begrenset antall. Dette betyr at det blir førstemann til mølla prinsippet på denne. Skal man sikre seg så må man nesten være først i køen. Elkøp Porsgrunn nekter å gi meg noe svar, de vil jo ikke svare på om de har fått den inn eller ikke heller! Dette har det stått i flere måneder. Har ikke gått å forhåndsbestille nei, men har vært litt info om hvilke butikker som har PS4 på lager, det ble fjernet for et par timer siden Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Nå begynner jeg å bli ganske lei Elkjøp Porsgrunn. Tok først kontakt via mail og spurte om de kom til å ha PS4 på lanseringsdagen og om det ville være noe form for kø-system, fikk dette svaret: Vi får inn 900 stk i hele Norge så her er det "førstemann til mølla" som gjelder. Så ringte jeg i dag, da fikk jeg akkurat samme svar: 900 i hele norge og at de ikke kunne komme med info om de får eller har fått, jeg måtte bare stille meg i kø å håpe på at de har! For en service! Det er vell ikke noen andre som har klart å få noe info ut av Elkjøp Porsgrunn? Gidder ikke stå i kø og vente på at butikken skal åpne for så å få beskjed om de de ikke har noen. Nå har elkjøp fikset på nettsiden også. Playstation 4: Dette er et utgått produkt Dette produktet er utgått og er derfor ikke tilgjengelig for bestilling Elkjøp Notodden får hvertfall 14 stykker, på snaut 9000 innbyggere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Minus folk som ikke bryr seg Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Elkjøp Notodden får hvertfall 14 stykker, på snaut 9000 innbyggere. Porsgrunn burde ikke få noe mindre da. Men skjønner ikke hvorfor de ikke vil svare JA eller NEI på om de får Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Elkøp Porsgrunn nekter å gi meg noe svar, de vil jo ikke svare på om de har fått den inn eller ikke heller! Skriv en halvirritert kommentar på Elkjøp sin Facebook-side, nevn "dårlig service", så skal du se de finner ut av det. Endret 26. november 2013 av Klatt3n 1 Lenke til kommentar
RoddH Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Ser det fortsatt står forventet sendingsdato 28/11 på ordra mi hos mpx.no...må jaggu være en rask postmann på jobb den dagen visst han skal få den fram til fredag Endret 26. november 2013 av RoddH Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Fikk dette svaret fra Expert Porsgrunn: Vi vil selge denne på åpningsdagen, men det er et veldig begrenset antall. Dette betyr at det blir førstemann til mølla prinsippet på denne. Skal man sikre seg så må man nesten være først i køen. Elkøp Porsgrunn nekter å gi meg noe svar, de vil jo ikke svare på om de har fått den inn eller ikke heller! Har ikke gått å forhåndsbestille nei, men har vært litt info om hvilke butikker som har PS4 på lager, det ble fjernet for et par timer siden Synes det står der at "vi vil selge denne på åpningsdagen". Tolker det som at de FÅR, bare ingen info om hvor mange Endret 26. november 2013 av Valleygirl Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 ja, fikk svar fra expert. men prøver å få svar fra elkjøp da jeg regner med at de kanskje får inn flere Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) "Ordre sendt" (elkjøp.no) Samme her. Kommer ikke opp noe når eg søker på sporingsnummeret da, så det er ikke sikkert den faktisk er sendt fra lageret. Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette. Endret 26. november 2013 av Kleivis Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen som vet hvor mange konsoller Norge fikk tildelt denne omgangen? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen som vet hvor mange konsoller Norge fikk tildelt denne omgangen? ca 15-20000 stk vil jeg tippe totalt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Når hele Norden fikk 35 000? Tror ikke Norge fikk så mye mer enn maks 8-9000 stk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Mener jeg leste 9000 eller noe? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Elkjøp sendte maskinen min i dag 12:03, sjekket mailen. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Noen som har bestilt spill eller tilbehør til ps4 fra cdon her? Har det blitt sendt enda ? Endret 26. november 2013 av viuldriftking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå