Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4

Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er PS4-maskinen, Knack, Killzone, ACIV, kamera og ekstra kontroller betalt hos Gamestop Gunerius. Klar for nattåpent på torsdag! :D

Skulle visst vær mye som skjedde, Activision kom, Fira-turnering, utdeling av goodies osv. Blir bra! Er tross alt der den offisielle launch-happeningen i Norge skal foregå.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Da er PS4-maskinen, Knack, Killzone, ACIV, kamera og ekstra kontroller betalt hos Gamestop Gunerius. Klar for nattåpent på torsdag! :D

Skulle visst vær mye som skjedde, Activision kom, Fira-turnering, utdeling av goodies osv. Blir bra! Er tross alt der den offisielle launch-happeningen i Norge skal foregå.

Har også forhåndsbestilt fra Gamestop Gunerius, men venter til fredag morgen da jeg ikke har tid til å spille noe natt til fredag. Må på jobb neste dag :hm:

Lenke til kommentar

fikk til 3099kr men har sagt i fra til kundeservice at jeg ikke skal ha den. Bruker heller 9k på PC til jul.

#PcMasterRace

Fikk nettopp denne eposten fra coolshop.

Komiske er at eg avbestilte hos de for ca 5 mnd siden.

Jippi..! Vi har nettopp fått bekreftet fra Sony at bestillingen din på PS4 er sikret, da du er blant de første som forhåndsbestilte denne.

Det er derfor svært viktig at du går inn på din Coolshop-konto og sørger for at både din adresse og betaling er oppdatert.

Vi sender deg maskinen slik at du har den i posten på utgivelsesdagen. Du kan følge din bestilling på Coolshop-kontoen.

Vi gleder oss til å sende deg din PS4!

Med vennlig hilsen,

Coolshop Support Team

Haha, samme her. Og jeg har også avbestilt for lenge siden. Spennende å se om de faktisk sender den, eller om det er en mail de har sendt ut ved en feil.

Når var det dere bestilte på coolshop? Jeg har ikke fått noen indikasjon på om jeg får eller ei, ennå

Edit: Fikk mail, alt i orden! :)

Endret av Mks1001
Lenke til kommentar

Det er umulig å få noen konkrete svar virker det som. Både hos expert og elkjøp. Veldig irriterende...

Apropos irriterende; la oss si du stiller deg i kø 0530, og det er 10 stykker foran deg. Timene går. Du har ingen aning om hvor mange konsoller de har, eneste du har fått høre fra de er "Begrenset antall". Du har mistet følelsen i tærne for lenge siden. Endelig kommer det en ansatt ut og deler ut "kø-lapper". Det viser seg at han bare har 10 stk - kun 10 konsoller, og du er nr 11 i køen. Det ville vært irriterende..

Lenke til kommentar

Grunnen til at det ikke er noe konkret svar fra elkjøp og expert er at det kommer et veldig begrenset antall på deres sentrallager nå. Blir nok de største butikkene (omsetning på data/gaming-avdelinga) som får først/flest. Neste forsendelse kommer medio-desember.

Lenke til kommentar

Med andre ord så vet ikke butikken hvor mange de får enda?

Jeg er nesten sikker på at de vet det. Jeg har ingen konkret erfaring med drift av butikker, men jeg kan ikke annet enn å anta at hver enkelt butikk har betalt for x antall konsoller for dette må jo føres i regnskapet. Så om ikke personen dere har fått kontakt med vet det så vet garantert noen i butikkene det (eller i det minste har muligheten til å finne ut av det).

Grunnen til at de ikke vil ut med det kan jeg ikke annet enn å spekulere i, men det kan jo være håp om å skape blest, kanskje et presseoppslag ala "Se hvor mange som sto i kø for PS4 hos Elkjøp i Knotvik". Finner man ut at butikken kun får inn 5 eksemplarer vil kanskje mange miste motet og heller bli hjemme.

Lenke til kommentar

Ja, mulig de har fått retningslinjer fra hovedkontoret eller lignende om at de skal være vage når det kommer til svar på spørsmål om antall konsoller.

Jeg gir meg ihvertfall ikke får jeg får et ordentlig svar fra butikken, de må jo ha såpass respekt for folks tid at de kan komme med noen tall. Det holder med 2 variabler i denne ligningen - hvor tidlig starter folk å stille seg i kø, samt hvor mange.

Lenke til kommentar

Ja, den største grunnen til at jeg vil vite er jo hvis jeg kommer til en butikk hvor det er kø allerede. Hadde jeg da visst hvor mange konsoller denne butikken hadde, så ville det vært en enkel sak å bestemme seg for å joine køen eller kjøre som et svin til en annen butikk!

Vil tro de har fordelt alle konsollene nå, og at de faktisk står i den enkelte butikk atm. Burde ikke være så vanskelig å telle til 10 ute på lageret. De fleste får vel færre enn det..

• Liker 1
Lenke til kommentar

What? Fikk du forhåndsbestilt der så sent? Trodde de fleste som tok fornhåndsbestillinger var tomme for lengst?

Lenke til kommentar

Da fikk jeg bekrefelse av ebgames på Ski storsenter at jeg fikk en maskin på fredagen, de hadde bare ikke kommet til meg på lista som de skulle ringe, startet å bli litt små nærvøs :p

Så da er det bare å vurdere om jeg skal stikke innom å forhåndsbestille meg litt mer stash sånn at jeg slipper å mase med det på fredagen også.

Har lagt av Killzone, Knack og BF4, men trener jo kanskje mer enn det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...