magnusalex Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Klokka 3? Jaggu. Også jeg som hadde tenkt å foreslå rundt 6... heh. Har tenkt på Sarpsborg selv. Tenker at vi kjører til hvert vårt sted, og blir stående sammen der det ser best ut... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 + når vi som har bestilt på gamestop bestilte våre konsoller så kosta konsollen 3499 der, så i dag la de på 300kr pga sony hadde skrudd opp pris på konsoll pga stor etterspørsel, men vet ikke helt hva jeg skal tro lenger, men men konsoll blir det uansett på fredag Poenget er at jeg ikke har hørt noe som helst om de 300 ekstra Sony skal ha lagt til. Om det stemmer at det er Sony, hvorfor har ikke Gamezone da endret prisen? Det høres litt tvilsomt ut, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Den klokka er skummel da. Folk sier de skal møte opp 8, så kommer en og sier 7, så kommer en og sier 6 osv. Er vel ikke lenge før vi burde møte opp Onsdags kveld Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Den klokka er skummel da. Folk sier de skal møte opp 8, så kommer en og sier 7, så kommer en og sier 6 osv. Er vel ikke lenge før vi burde møte opp Onsdags kveld Det er bare å stille deg opp allerede for å være sikker. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ja, hadde jeg ikke hatt noe andre planer og sånt så. Neida, får håpe jeg rekker å møte opp. Er jeg for seint ute så får jeg bare ta til takke med at jeg ikke er nok lidenskapelig. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Poenget er at jeg ikke har hørt noe som helst om de 300 ekstra Sony skal ha lagt til. Om det stemmer at det er Sony, hvorfor har ikke Gamezone da endret prisen? Det høres litt tvilsomt ut, for å være ærlig. den prisen du sier de tar for konsollen er jo normal pris + ca 300 siden konsollen kosta 3499 i alle butikker når den ble annonsert Lenke til kommentar
gekko94 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som vet om noen butikker i Oslo som får inn mange? Har vært å spurt på Elkjøp Megastore Ullevål. De fikk bare inn 10 stykker. Lenke til kommentar
YNWAcod Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som vet om noen butikker i Oslo som får inn mange? Har vært å spurt på Elkjøp Megastore Ullevål. De fikk bare inn 10 stykker. Jeg fikk bekreftet ihvertfall 30 fra dem! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Tror ikke elkjøp vet helt hva de driver med, det er kanskje teit av meg å si, men å sortere 900 konsoller på alle butikker, så blir det veldig få per butikk. De kunne kommet med litt mer info om hvor mange hver enkelt butikk får, expert har begrenset til færre butikker men der får du ihvertfall en del fler konsoller i butikk virker det som. Jeg fikk vite 15 fra megastore forus i stavanger i dag, 15stk :S Expert har 30 i stavanger på forus Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 den prisen du sier de tar for konsollen er jo normal pris + ca 300 siden konsollen kosta 3499 i alle butikker når den ble annonsert Ah, skjønner. Da har jeg nok flaks siden Gamezone dropper den ekstra biten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvor på Expert.no står det informasjon om lansering i butikkene? Der det skal stå hvilke butikker de skal lansere i første dag osv... Finner det ikke. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvor på Expert.no står det informasjon om lansering i butikkene? Der det skal stå hvilke butikker de skal lansere i første dag osv... Finner det ikke. http://www.expert.no/home/ps4/?q=PS4 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som skal til Expert i Bergen? Fana, Åsane, anywhere? Hvis ja, hvor tidlig på morgen tenker dere? Er i utlandet men lurer på om jeg skal sende en kompis bort for å kjøpe en til meg så vil vite hvor mange skal/hvor tidlig folk skal dra! Og tusen takk for linken Misoxeny Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Og det står ingenting om 1 per kunde men det må det nok være, eller hva? Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Og det står ingenting om 1 per kunde men det må det nok være, eller hva? Det er det nok garantert. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 elkjøp har 1 per kunde, så regner med expert har det også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Sier seg nesten selv med hysteriet rundt lanseringen, og mindre konsoller enn anntatt 1 Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Tror ikke elkjøp vet helt hva de driver med, det er kanskje teit av meg å si, men å sortere 900 konsoller på alle butikker, så blir det veldig få per butikk. De kunne kommet med litt mer info om hvor mange hver enkelt butikk får, expert har begrenset til færre butikker men der får du ihvertfall en del fler konsoller i butikk virker det som. Jeg fikk vite 15 fra megastore forus i stavanger i dag, 15stk :S Expert har 30 i stavanger på forus 15 stk til Megastore på Forus? Det er et skammelig lite antall konsoller... Jeg stod i kø utenfor denne Elkjøpen når jeg kjøpte Nintendo Wii i 2006. Da hadde de 30stk Wii'er som de solgte, og jeg var heldig som fikk siden jeg kom i køen som nummer 28 eller 29. Jeg var utenfor butikken cirka 06.45, og hadde som sagt griseflaks. Tør ikke tenke på hvor tidlig man må møte opp denne gangen, når hypen er stor rundt PS4 og de får inn hele 15stk... Er meget glad jeg har sikret meg en PS4 på Gamestop Bryne altså! Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) "Tør ikke tenke på hvor tidlig man må møte opp denne gangen, når hypen er stor rundt PS4 og de får inn hele 15stk... " som nevnt i en annen tråd: Til de ivrigste: 149kr på biltema ;-) Endret 26. november 2013 av RazAquato Lenke til kommentar
^4n Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen andre som sliter med å få et konkret svar av Expert butikker vedrørende hvor mange konsoller de vil ha på lansering? Jeg har fått bekreftet at det blir en konsoll per person, men på spørsmål om hvor mange konsoller de kommer til å ha, så får jeg dette til svar - "begrenset antall"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå