Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4

Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er grunnen til at man bestiller hos større, seriøse butikker, og ikke går kun etter pris.

Kjeder som Elkjøp vil alltid få flere enheter enn de små nettbutikkene.

Kan virke som om noen bare har satt en lav pris for å sikre seg kunder, og nå når det nærmer seg skrur de opp prisen. Folk betaler heller 500,- ekstra, i stedet for å risikere at man ikke får før neste år.

Kan ikke forstå at det er lovlig det de driver med. Har man ikke en bindende avtale når man mottatt ordrebekreftelsen med en pris?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk nettopp tlf fra gamestop kvadrat å de sier sony har skrudd opp pris på konsollene i europa på grunn av stor etterspørsel, så alle må betale de 300Kr ekstra for å få konsollen....

Forbanna fjøsnisser hele gjengen på Gamestop, men men gidder ikke stå i kø så får vel bare betale de 300kr ekstra, fordi om jeg har lite tro på att dette er sony sin avgjørelse.....

Godt jeg ikke kjøper å bytter spill på plate lenger, gamestop blir jo bare mer å mer tvilsomme :thumbdown:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Er nesten litt glad over at Elkjøp Mysen får inn konsoller i det hele tatt, riktignok er det under 15, men til en by på 5500 innbyggere får det være greit. Regner med at det holder å møte opp kl 07.00, kan ikke tenke meg at det står lange køer utenfor akkurat :)

Edit: Så nå at den ikke er oppnevnt som butikk med PS4 på release :nei:

Endret av Elvenes1
Lenke til kommentar

Da blir det kø foran Elkjøp førstkommende fredag :-(. Bør vel holde om jeg er der kl 05.30-06.00... Noen flere fra Hamar her inne som har tenkt seg dit?

Ja, jeg vurderer å møte opp på Elkjøp Hamar, men problemet er at jeg ikke får meg dit før rundt 08.00. Så er usikker på hva jeg gjør. Tror du det er mange som møter opp?

Lenke til kommentar

Er jo bare PR det idar vollvik holder på med hele tiden. Han er en slask og ludostore er noe dritt butikk som selger kina importerte billig varer til norske priser.

Slenger seg på Bieber bølgen og slasket til seg disse tenårings salgene. Og så var det samme med Ylvis the fox sånn billig reve produkter knockoff..

• Liker 3
Lenke til kommentar

Termos_JKR_w.jpg

2012-Parajumper-Menn-Parkas-GOBI-Arm-Gr-

102419_1.jpg

2013_06_24_3988_520689b.jpg

kaffe-friele-boenner.jpg

Hvor tenker folk å stå i kø på Fredag i Oslo?

Jeg tenker som han haha ! Blir jo ikke noe alternativ når det bare er 900 konsoller fordelt på alle elkjøpene i Norge

Blir nok Ullevåll da eller Lørenskog størst sjanse der

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Ja, jeg vurderer å møte opp på Elkjøp Hamar, men problemet er at jeg ikke får meg dit før rundt 08.00. Så er usikker på hva jeg gjør. Tror du det er mange som møter opp?

Hamar er jo ikke verdens navle, så...jeg er der uansett fra kl 05.30-06.00-tiden. Bør holde vil jeg tro! Kan jo være greit å dra dit når du kan for å se om det er laaaang kø ved 8-tiden...

Endret av Snopmaster
Lenke til kommentar

Fikk svar fra Ludostore nå, etter jeg ga de klar beskjed om å drite og dra!!:

Hei igjen.

Vi har fått garantier fra vår leverandør, som ikke har blitt overholdt. De har sviktet på alle punkter på denne leveransen – noe vi aldri har opplevd før.

Det er bare å legge seg langflat å beklage! Vi har ikke sjans til å levere til release..

Dette er en veldig fortvilet situasjon for oss, da vi setter gamer-kundene våre høyt..

Om du velger å la ordren din stå på vent til vi får inn konsollene, vil jeg gi deg rabatt på 600kr som kompensasjon og plaster på såret J

Du får si fra om du fortsatt ønsker å kansellere ordren din..

Mvh

Asgeir

Ludostore

Lenke til kommentar

Om det er Sony som endrer planene sin IGJEN så tett på release er det helt håpløst amatørmessig. De setter kundene sine (altså i dette tilfellet bedrifter som skal selge PS4) i en forferdelig situasjon. Håpløst å lese på reddit at forhandlere får inn PS4 rett som det er..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...