stue Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Kanskje slependen vil ha litt køordning...siden de satser litt på dette her. Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 vle.. om slependen åpner den 28 så vil de jo ikke selge PS4.. men dersom de har nattåpent eller tilsvarende? kan uansett bli svært spennende. (dog merkelig at de "ikke har åpningsdato" når jeg spør, mens andre får beskjed den 28.nov) tydelig at de planlegger det som en overraskelses-sak Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det svaret fikk jeg fra Expert når jeg spurte hvor mange de forskjellige butikkene fikk inn. Foredlinger er 45 for den første butikken, så er det et par butikker som får 30, blant annet expert forus, klingenberg etc. Så er det veldig mange på 10, og noen på 5. men fks en små butikk her i stavanger for også 10, så jeg ville aldri dratt på de de største butikkene Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Er det noen som har hørt noe fra dustinhome ennå? Jeg har forhåndsbestilt der, men ikke fått noen email. Ja fikk svar idag: Takk for at du har forhåndsbestilt Playstation 4 hos Dustin Home. Vi regner med å få en leveranse av Playstation 4 i begynnelsen av desember og din køplass gir deg mulighet til å kjøpe. Prisen på Playstation 4 i denne leveransen kommer til å være på 4299 kr inkl. moms, da vi fikk betale en høyere pris for å kunne få inn så mange som mulig. Vi har lagt en Playstation 4 i handlevognen din og du må fullføre kjøpet SENEST 2013-11-27 kl. 23.59 for å få kjøpe denne. Etter denne datoen kommer produktet i handlevognen ikke til å være gyldig. EDIT: kan være greit å ta med denne og: Hvis du velger å ikke fullføre kjøpet kommer du til å beholde din plass i køen og få en forespørsel når vi får neste leveranse der vi forhåpentligvis kan tilby en bedre pris. Endret 25. november 2013 av Linoran1985 Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Sikkert en overraskelse-sak. De åpner 28. november (dagen før PS4-lansering). Spurte angående køsystem og fikk til svar at de ansatte kommer klokka 8 og vil ha et køsystem og samtidig vil de så tidlig som mulig informere om antall konsoller slik at de som ikke får kan forsøke andre steder. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Så fort elkjøp fikk inn PS4 til sine butikker stod det på elkjøp sine sider at den var på lager i 26 butikker.. dette ble raskt juster til 25 butikker... og nå i dag ned til 24.. ansatte som forsyner seg? :-p fra spøk til alvor: ringte elkjøp og fikk beskjed at PS4 er sendt ut til alle ekjøp sine butikker (og at det er opptil butikken og oppdatere sine varelagerstatus på nett). kunne dog ikke gi noen informasjon om hvor mange maskiner de enkelte butikker får. Spurte så om han kunne -garantere- for at alle butikker skulle få, hvor svar var at det er sendt ut til alle sentralt, men anbefalte allikevel om å forhøre seg direkte med den butikken man har tenkt å handle i. Elkjøp Porsgrunn er en av butikkene som er fjernet fra listen. Jeg ville jo tro at den listen oppdateres med en gang man "scanner" inn varene, når man går tom for en vare så oppdateres nettsiden med en gang. Har hørt om noen som har forhåndsbestilt i noen elkjøp butikker, så dette tyder jo på at noen butikker allerede har solgt unna de PS4'ene som egentlig var ment å selges på lanseringsdagen. De butikkene som står på listen er nok de som kommer til å ha PS4 29.11. Kjipt at noen ikke klarer å følge reglene... Endret 25. november 2013 av BuerN0R Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Fikk mail fra Gamezone, og de bekrefter at jeg får PS4 før jul. Da trenger jeg bare spill. Får vel ta Need for speed, kanskje. PC-versjonen er dritbra. Lenke til kommentar
stue Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Lol...den mailen fra Dustinhome er jo nærmest et HÅN... Ikke nok med at de ikke klarer å levere til 29. nov som de fleste andre, de skal ha blodpris for å levere midt i desember. Latterlig oppførsel må jeg si. 3 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ja enig. Har handlet hos dustin lenge pga gode priser og bra service, men det her er ganske elendig. Lenke til kommentar
YNWAcod Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Har en god venn som jobber i Elkjøp, og han kunne bekrefte at det er minst 35-40 ps4 på Lørenskog, ca 30 Ullevål, og ca 20 på Skøyen. Resten av Elkjøp,i Oslo får ca 10-15 maskiner. Han sa også, at det er greit å være litt tidlig ute, så jeg regner med at jeg er utenfor butikken seinest 05:30. Ingen av butikkene skal åpne før klokken 10:00 (vanlig åpningstid), men at de skulle komme og dele ut kølapp, ca klokken 07:30 - 08:00. Håper alle får og krysser fingrene for både meg og alle der ute. Tror at jeg prøver Elkjøp først, siden de har såpass mange butikker. Men Expert XL på Alnabru skulle få inn minst 40 fikk jeg vite. Så greit å prøve der også. 2 Lenke til kommentar
Hansis Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 For ett opplegg av Dustin. Men da ender det vel med at flere ikke vil ha pga prisen, og så får kanskje jeg alikevel. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Fikk mail fra Gamezone, og de bekrefter at jeg får PS4 før jul. Da trenger jeg bare spill. Får vel ta Need for speed, kanskje. PC-versjonen er dritbra. Er vel låst til 30fps på PC også, så det er vel minimale forskjeller da ja Lenke til kommentar
stue Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Lille Ludostore klarer å skaffe 100 konsoller til launch...og det til en akseptabel pris. Dustinhome klarer ikke å skaffe noen som helst, og attpåtil legger de seg 800 kroner over Elkjøp og Expert... Lenke til kommentar
YNWAcod Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen her som skal stå utenfor Elkjøp Ullevål eller Carl Berner? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jøss, Elkjøp Megastore i Fredrikstad har ingen på lager, når nabobyen Sarpsborg har? Spesielt. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ikke stol på nettsiden når det gjelder varebeholdning. Min lokale butikk har syv stykker som ligger i beholdning (registrert og telt), men butikken dukker ikke opp på listen over Elkjøp-butikker som har konsollen på lager. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Trodde ikke Expert tillot forhåndsbestilling i butikk jeg? Hvis så sliter jeg enda litt mer med å få skaffet meg en på launch.... Var innom den butikken jeg skulle kjøpe den ifra i utgangspunktet i dag, og han sa det samme (er ikke han som har tatt den "forhåndsordren", men en noob.....). De får inn 4 konsoller, så hvis ikke det skjer noe på ludostore.no innen par dager lukter det kaffe, campingstol og varme klær foran elkjøp på fredag :-( Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hadde tenkt å ta meg fri på fredag men hvis komplett ikke sender før 28. er det vel ikke noe vits. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er vel låst til 30fps på PC også, så det er vel minimale forskjeller da ja Men PS4-versjonen har ikke Origin eller Steam, og jeg vil nok trenge noe å spille på PS4en uansett. Er jo kjipt å la den stå og støve ned ubrukt fordi det ikke er noen spill til den. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Som jeg fryktet, når det gjelder Ludostore: Hei! Vi fikk i dag en utrolig skuffende melding fra vår leverandør angående Playstation 4. Importøren i Norge har fått for lite PS4 maskiner til releasedato, som nå gjør at vi ikke klarer å levere til den 29.november som vi har sagt. Vi vet heller ikke spesifikk dato for når vi kan levere i skrivende stund, men forsikrer deg om at vi jobber på spreng for å få finne en løsning. Du som kunde sitter nå med to alternativer: Alternativ 1: Vi avbryter ordren din, og pengene står som reservert hos oss, vil da overføres tilbake til din konto innen få timer. Alternativ 2: Vi lar ordren stå som den er, og leverer konsoller så raskt som mulig i henhold til hvem som har bestilt først osv. Skulle du klarer å få tak i konsollen en annen plass er det bare å varsle oss når som helst, og vi avbryter ordren din. Vi er veldig lei oss for dette, og skal absolutt gjøre alt vi kan for å skaffe flest mulig konsoller så kjapt som mulig. Med vennlig hilsen, Idar Vollvik Ludo AS Da blir det kø foran Elkjøp førstkommende fredag :-(. Bør vel holde om jeg er der kl 05.30-06.00... Noen flere fra Hamar her inne som har tenkt seg dit? Endret 25. november 2013 av Snopmaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå