Snopmaster Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 De har ikke lov, så det får de ikke gjort. Men både du og jeg skal vel slippe køen Emils. Spennende å se på ludostore.no kommende uke.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Tipper det er flere Elkjøp butikker som får også. Det eneste jeg vet er at Elkjøp Lørenskog får 45, så får Ullevaal rundt 30 stk også går det nedover. Kjenner flere som jobber på Elkjøp Lørenskog. De skal få inn 40stk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Okei, ikke langt unna det jeg har hørt. Kan ha blitt korrigert etter jeg fikk informasjon også. Men både du og jeg skal vel slippe køen Emils. Spennende å se på ludostore.no kommende uke.... Japp, har ingen planer om å stå ute i flere timer og fryse for en spillkonsoll. Da klarer jeg å vente. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Okei, ikke langt unna det jeg har hørt. Kan ha blitt korrigert etter jeg fikk informasjon også. Japp, har ingen planer om å stå ute i flere timer og fryse for en spillkonsoll. Da klarer jeg å vente. Termos, iPad, masse nerdete folk med like interesser Hørtes gøy ut for meg det 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Heheh, har man lyst har man lov. Dessverre har ikke jeg lyst til å dø i kulden. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Heheh, har man lyst har man lov. Dessverre har ikke jeg lyst til å dø i kulden. Så kaldt er det ikke da vi er tross alt nordmenn, litt kulde er bare bra for helsa ^^ Endret 24. november 2013 av Eyerock Lenke til kommentar
Billon Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 er det noen som har giddet å regne ut hvor lenge vi må stå utenfor elkjøp lørenskog for å få tak i ps4. allerede pratet med sjefen min og har fått fri. Hvis det er 40-45 stk konsoller, hvor mange av oss fra dette forumet som skal til lørenskog? da er det plusset på 20-25 stk andre som kommer til å være der som ikke er aktiv i det forumet. tror ikke at det er mange andre for å være ærlig. Vil bare sikre meg en konsoll på fredag. er det noen som har vært med i sånn lanserings køer før som kan komme med tips. Min aller første gang Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Mitt tips vil være fra rundt 05.00. Helst før om du gidder også. Kan tippe 10 stk møter opp tidligere, men folk vil ikke begynne å strømme før rundt 3 timer før det åpner. Så er du der 5-6 timer før så burde du være sikret. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 En camping stol, ipad m.film/serier + en PSP eller noe så er det vel ikke så ille. God bekledning er vel en god idé også Lenke til kommentar
YNWAcod Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 er det noen som har giddet å regne ut hvor lenge vi må stå utenfor elkjøp lørenskog for å få tak i ps4. allerede pratet med sjefen min og har fått fri. Hvis det er 40-45 stk konsoller, hvor mange av oss fra dette forumet som skal til lørenskog? da er det plusset på 20-25 stk andre som kommer til å være der som ikke er aktiv i det forumet. tror ikke at det er mange andre for å være ærlig. Vil bare sikre meg en konsoll på fredag. er det noen som har vært med i sånn lanserings køer før som kan komme med tips. Min aller første gang Jeg drar 05:00. Tror det holder. Lenke til kommentar
stue Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Blir overrasket hvis det ikke holder å dukke opp der klokken 0700. De aller ivrigste har jo allerede forhåndsbestilt. Kan ikke tenkte meg at det dukker opp f.eks 30 stykker før klokken 07:00 Endret 24. november 2013 av stue Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Mange ivrige som ikke har gjort det også. Eller som bestilte X1 først også avbestilte den og gikk for PS4. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) er det noen som har giddet å regne ut hvor lenge vi må stå utenfor elkjøp lørenskog for å få tak i ps4. allerede pratet med sjefen min og har fått fri. Hvis det er 40-45 stk konsoller, hvor mange av oss fra dette forumet som skal til lørenskog? da er det plusset på 20-25 stk andre som kommer til å være der som ikke er aktiv i det forumet. tror ikke at det er mange andre for å være ærlig. Vil bare sikre meg en konsoll på fredag. er det noen som har vært med i sånn lanserings køer før som kan komme med tips. Min aller første gang Endret 24. november 2013 av Charlo 2 Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Vil bare sikre meg en konsoll på fredag. er det noen som har vært med i sånn lanserings køer før som kan komme med tips. Min aller første gang Du bør vel være 2 timer før åpningstid i hvert fall. Rart med det når ny konsoll blir hypa opp i media osv da vil liksom alle ha konsoll Tidligere når det har vært lange køer før åpningstid så har Elkjøp registrert folk i køen men mulig de kun gjorde det før og at de har slutta med det Endret 24. november 2013 av Blu-Boss Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg tenkte å møte opp 1 time før åpning, men ser mørkt ut med å få en PS4 da. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Skulle hatt en slik...da hadde det vært kos å campe for en PS4. Men har vi det...neeeeeida.. 1 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 ^^ HAHA må le. Regn med lang kø du i kulda. Ta med godt humør kanskje Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Det hadde vært utrolig stilig om di som skal stå i kø på release dagen tok noen bilder og la det ut på forumet, tøft og se hvor mange som er ivrig. Endret 24. november 2013 av Eyerock 1 Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Blir overrasket hvis det ikke holder å dukke opp der klokken 0700. De aller ivrigste har jo allerede forhåndsbestilt. Kan ikke tenkte meg at det dukker opp f.eks 30 stykker før klokken 07:00 Under wii-lanseringen (2007) dro jeg til elkjøp i sandvika kl. 0330.. Vi var da nr 25-26 i køen (fikk kølapp en times tid før åpning) så vet ikke om jeg ville gamblet på å dra så sent som kl 7.. But that's just my two cents Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Skulle hatt en slik...da hadde det vært kos å campe for en PS4. Men har vi det...neeeeeida.. Haha.. Genialt! Alternativt har man da telt;-) (og hvis ikke får man tak i for 150kr på biltema.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå