Skogslik Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Edit: Fant ut av det. Endret 23. november 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Går til "vanlig" pris, 499,- Men er ihvertfall i kundeavis, som tyder på at de vil ha PS4 der. Vil tro at så lenge de selger spillene, så må de vel ha konsollen også... Men kan jo tenkes at de ikke fikk noen konsoller denne runden og kanskje får inn ved neste runde i januar... Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Expert ute med neste ukes kundeavis....Konsoll til 3499, samt en del spill... Lenke til kommentar
Krbe14 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Konsoll til 3499 og spill til 490 e jo ikke så værst. GAME skal ta 3990 på fredagen som kommer for oss som har forhåndsbestilt :/ Endret 23. november 2013 av Krbe14 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Samme med gamestop:(. Om jeg ikke får på gamestop vurderer jeg å stå utfor expert eller Elkjøp og hente meg en konsoll, men har byttet så mye inn at det egentlig blir et tapsprosjekt:/ Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Nope, er ikke det! Har forhåndsbestilt både hos Ludostore og skal få lagt av en hos min lokale expert, så skal bli intressant å se om jeg får en eller to konsoller på fredag :-) Skulle jeg få to, kan jo folk i Mjøsområdet få tak i en billig.... Lenke til kommentar
Danbjo Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 litt off topic men siden den blir brukt til remote play så tenkte jeg det var greit å dele.http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/PSVVITA36NO/playstation-vita-3g kr 1111 i prispresser på søndag veldig bra pris for dere som enda ikke har Vita Lenke til kommentar
Krbe14 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Rekk ikke ut i butikken, men kanskje je bare må punge ut da.. Men fortsatt ikke helt sikkert på digital eller fysiske spill jeg assa =/ Lener fortsatt mot digitalt. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 ...og der var Elkjøps kundeavis ute, som da strategisk nok legger seg noen kroner lavere enn Expert.... Lenke til kommentar
Gjoevik Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Skulle jeg få to, kan jo folk i Mjøsområdet få tak i en billig.... Hørtes jo veldig bra ut. Mulig det blir en tur til Brumunddal på fredag... Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 ...og der var Elkjøps kundeavis ute, som da strategisk nok legger seg noen kroner lavere enn Expert.... Hehe, dette blir spennende, håper det blir galskap Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Han har vel ikke PS4 en gang. du har nokk rett der, så har ikke testa dette selv, men normalt så skal det jeg skrev på forrige side fikse problema man har med digitale spill, viss ikke vet jeg ikke, men kommer til å kjøpe fifa på min amerikanske konto så vil gi tilbakemelding så fort jeg får testa spillet på min konsoll neste fredag/lørdag kommer ann på hvor fort jeg får lastet ned spillet... Kan jo være noe med att ps4 ikke er ute før fredag kommende uke, vet ikke hvordan dette virker siden konsollen egentlig ikke er ute enda.... Spillets release i europa er November 29, så dere må nokk vente til da.... Så regner med problemet er fikset innen den tid.... Ser ut som dere ikke er alene om problemet: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-4-Support/Playstation-4-Error-Code-CE-34632-8/m-p/42247983 Endret 24. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 du har nokk rett der, så har ikke testa dette selv, men normalt så skal det jeg skrev på forrige side fikse problema man har med digitale spill, viss ikke vet jeg ikke, men kommer til å kjøpe fifa på min amerikanske konto så vil gi tilbakemelding så fort jeg får testa spillet på min konsoll neste fredag/lørdag kommer ann på hvor fort jeg får lastet ned spillet... Kan jo være noe med att ps4 ikke er ute før fredag kommende uke, vet ikke hvordan dette virker siden konsollen egentlig ikke er ute enda.... Spillets release i europa er November 29, så dere må nokk vente til da.... Så regner med problemet er fikset innen den tid.... Ser ut som dere ikke er alene om problemet:http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-4-Support/Playstation-4-Error-Code-CE-34632-8/m-p/42247983 Kan dere ta det her i en annen tråd?+1 Dette er en tråd for forhåndsbestilling, fint om dere tar dette et annet sted. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Noen som vet om prisen blir automatisk korrigert for oss som har forhåndsbestilt hos Elkjøp? De har jo endret prisen på PS4 til 3490, men i ordren min står det fortsatt 5995. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Fra at jeg vet at Expert får 550 konsoller på release, og så står det 900 på elkjøp avisa, så er det kanskje større sjanse hvis man drar til en elkjøp butikk kontra expert. Avhenger jo litt av hvor man bor. Ønske elkjøp/expert kunne skrive hvilket butikker som får konsoller og hvor mange, det er bare et tastetrykk på datamaskinen, men men Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Tipper det er flere Elkjøp butikker som får også. Det eneste jeg vet er at Elkjøp Lørenskog får 45, så får Ullevaal rundt 30 stk også går det nedover. Endret 24. november 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Er vel verdt å nevne at Elkjøp Slependen også får inn 45 stykker, såvidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 får de såpass? Mente de lå på rundt 25 jeg Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Vet at Elkjøp Hamar HAR FÅTT 14 konsoller...Men vet ikke hvor mange av de som jobber i de forskjellige butikkene rundt omkring i landet legger en til side til seg selv. De har vel egentlig ikke lov til det, men men. De gjør det vel uansett. Lefdal Hamar har fått 8 konsoller. Endret 24. november 2013 av Snopmaster Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 De har ikke lov, så det får de ikke gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå