Skogslik Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 ''Lanseres 29.11 i butikk med begrenset antall'' Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 De har vel fått med seg "forhåndsbestillingsblemma" de gjorde, så tror ikke den er å få tak i der før den 29. Jeg vet ihvertfall hvor mange konsoller Hamar har fått, samt Lefdal på Hamar har fått... Lenke til kommentar
Gjoevik Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 På lager på Elkjøp Dokka, en landsby med 2000 innbyggere, men fortsatt ikke noe på Lillehammer? Får håpe det er en feil eller at Elkjøp Lillehammer får nå til uka. Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Akkurat det synes jeg var veldig merkelig også... Har jo vært innom og spurt på Elkjøp Lhmr for noen dager siden, og han sa de skulle få x antall inn. Vurderer nesten å satse på gjøvik istedet Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ja litt rart at ikke Lillehammer har fått ennå... Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ville tatt det med en klype salt foreløpig. - tidl. i dag stod det på lager i 26 butikker, nå står det 25.. videre står bl.a. ikke Slependen Megastore oppført; som er vel den nest største butikken de har (og som skal få inn ca 30 konsoller), så det kommer nok til lillehammer også Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg fortsetter å handle på US store. Mye billigere. Prøvde litt AC4: Black Flag i går og det er mye morro der Går veldig glatt på PS4-versjonen. Hakker aldri. 1 Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Jeg fortsetter å handle på US store. Mye billigere. Prøvde litt AC4: Black Flag i går og det er mye morro der Går veldig glatt på PS4-versjonen. Hakker aldri. Høres veldig bra ut, men det at det ikke hakker skulle jammen bare mangle da Lillehammer er den værste elkjøpen jeg har vært på, skulle ikke forundret meg om dem ikke får inn, har aldri noe der. Endret 23. november 2013 av Eyerock Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 For de av dere som nå har konsollen, hvordan er prisnivået i Playstation Store for PS4? I Norge er spill for PS3 dyre å kjøpe digitalt, mens spill for Vita er nesten kriminelt billige, til den grad at det nærmest er ulønnsomt å selge dem i butikk. Jeg kjøpte f.eks. Tearaway for under 200 kroner. Hvor på skalaen havner PS4? Har bare brukt den amerikanske PS store. Der koster spill 60 dollar, ganske rimelig det i forhold til Norge. Vet ikke om den norske er åpen enda. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Den norske var åpen i går. Har lastet ned bf4 og FIFA derifra. Noen som har fått FIFA fra PS store til å virke? Jeg får bare feilmeldinger. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Den norske var åpen i går. Har lastet ned bf4 og FIFA derifra. Noen som har fått FIFA fra PS store til å virke? Jeg får bare feilmeldinger. Du må inn på kontoinstillinger å aktivere din ps4 som hovedkonsoll for å få alle spill til å virke You can activate one PS4™ system per account as your "primary" PS4™ system. Viss ikke dette virker må du kanskje laste ned spillet en gang til Endret 23. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Gjorde det første gang jeg startet maskinen. Får vel prøve igjen, takker. Edit Aktiverte og gjenopprettet lisenser, tok en omstart, men får fortsatt samme melding. Endret 23. november 2013 av glennandre Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Gjorde det første gang jeg startet maskinen. Får vel prøve igjen, takker. Edit Aktiverte og gjenopprettet lisenser, tok en omstart, men får fortsatt samme melding. Samme skjer hos meg. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Har bare brukt den amerikanske PS store. Der koster spill 60 dollar, ganske rimelig det i forhold til Norge. Vet ikke om den norske er åpen enda. Inne på den norske nå, der koster spill 499 eller 549... Mye bedre å kjøpe på den amerikanske da Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Er det bare vi som er udugelige, siden det funker hos de andre? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Inne på den norske nå, der koster spill 499 eller 549... Mye bedre å kjøpe på den amerikanske da Kan ikke kjøpe FIFA på den amerikanske da jeg ønsker muligheten til å kjøpe FIFA points inne i spillet. Det går ikke med min norske bruker. Er det bare vi som er udugelige, siden det funker hos de andre? Tviler på det. Har til gode å høre noen som har fått den digitale NORSKE versjonen til å fungere. Andre digitale norske spill fungerer for meg. Eller dvs. har kun prøvd Resogun og det fungerte. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Beklager, blander mange PS4-tråder nå. Endret 23. november 2013 av glennandre Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Leffi skriver at det funker hos han. Han har vel ikke PS4 en gang. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kan dere ta det her i en annen tråd? 1 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kikket igjennom kundeavisen for Coop Obs, og de skal kjøre "tilbud" på 4 PS4- spill kommende uke (Knack, FIFA, COD og NFS). Lurer på om de får inn noen maskiner også??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå