MR SPEED Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Gamezone pre ordet jeg ps4 fra, for jeg snakket med noen i gamezone og han sa de tar inn så mange konsoller som folk pre ordrer. Exe blir det pre ordret si 5000.stk av ps4 så tar de inn det. Men da jeg spurte om er er ikke nå men et par år siden men ring og hør med gamezone selv selv http://www.gamezone.no/Info/KontaktOss Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Gamezone pre ordet jeg ps4 fra, for jeg snakket med noen i gamezone og han sa de tar inn så mange konsoller som folk pre ordrer. Exe blir det pre ordret si 5000.stk av ps4 så tar de inn det. Men da jeg spurte om er er ikke nå men et par år siden men ring og hør med gamezone selv selv http://www.gamezone.no/Info/KontaktOss Jeg snakket med Gamezone på Fredag. Jeg la inn min bestilling med engang Xbox droppet Norge og jeg får sannsynligvis ikke konsollen til release, men et par uker senere. De som legger inn bestillingen nå får ikke før ut i Januar. Dette er nok ikke 100% sikkert enda, men man kommer nok langt bak uansett hvor man bestiller. Gamezone kan ei bestemme antallet selv. Om de får 10 000 forhåndsbestillinger så kan de ikke kreve så mange om Sony bare gir de 4000. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Kanselerte min Ps4 ser ut som sony aldri vill gi eu sin 4k film tjeneste desverre ... Var egentlig den eneste grunnen jeg var intresert i Ps4 ... 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Cri cri. Forhåndsbestilte min for lenge siden hos Gamezone eg også. Sverger til dem når det gjelder det meste. 2 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Dumt jeg ikke gjorde alvor av forhåndsbestilling når det var snakk om ps4 først. La inn nå, men får den helt sikkert ikke før ut på nyåret, bare så typisk Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Krøp til korset og forhåndsbestillte i forrige uke eller noe. Tenker at jeg får en fresh start ved ny konsollgenerasjon, skal forhåpentligvis får spillt mer konsoll da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Varene som er bestilt: 1,00 STK 782007 PlayStation 4 PS4 inkl håndkontroll, 500GB HD, Headset, HDMI kabel 1,00 STK bestilt til lager (ubekreftet) Forventet sendingsdato 28.11.2013 Ordretotal: Ordresum ekskl. mva 2.792,00 Frakt 47,20 Mva 25,00 % 709,80 Ordresum inkl. mva 3.549,00 ____________________________________________ :) ble komplett! Endret 6. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Meg også, bestilte Knack i samme slengen siden det kommer samtidig som konsollen. Komplett har ikke oppdatert datoen(31.12.2013) enda og jeg valgte samlet levering Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Turte ikke bestille spill pga. muligheten at spillet kan bli forsinket eller noe sånt som gjør at konsollen ikke sendes på launch-datoen siden det er samlet levering. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er det noen som har erfaring med forhåndsbestilling fra exspansys? Der koster konsollen 3200 med toll og frakt. Itillegg så er sjansen sikkert større for at de får inn flere konsoller. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Min er lagt av hos Gamestop. Har alltid brukt dem når det gjelder konsoller. Her har dem alltid fått inn konsollene og jeg kan bare plukke dem opp på lanseringsdatoen Måtte legge ut 500kr, pytt pytt dem blir lagt inn i summen til PS4. Jeg forhåndsbestilte min 1 dag etter E3 var ferdig 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Turte ikke bestille spill pga. muligheten at spillet kan bli forsinket eller noe sånt som gjør at konsollen ikke sendes på launch-datoen siden det er samlet levering. Hvis det blir klart at spillet ikke kommer samtidig som konsollen sender jeg bare en mail til komplett og ber de stryke spillet fra bestillingen min. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Sant det. Jeg er ikke altfor smart nei... Lenke til kommentar
jihn Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Trenger ikke sende mail, du kan gå inn å slette varelinjer selv på komplett. Jeg gjorde det, og la inn spillene på en seperat bestilling istede. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Turte ikke bestille spill pga. muligheten at spillet kan bli forsinket eller noe sånt som gjør at konsollen ikke sendes på launch-datoen siden det er samlet levering. Derfor betalte jeg litt ekstra for del-leveringer, slik at ting kommer når det kommer Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Bestilte på komplett.no på samme dag kjøp nå knappen ble lagt ut . Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Da har jeg forhånsbestilt også gitt. Tviler på at jeg får den på release når jeg er så sent uten, men vi får se. Det var Deep Down traileren som til slutt fikk meg til å legge inn bestillingen. Satser på at det blir en liten smule Dark Souls over det spillet. Det lille jeg har sett ser rått ut Jeg handlet forresten hos Komplett (Pick-up-point). Endret 10. september 2013 av johnviggo 1 Lenke til kommentar
Dudex Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Bestilte på GameStop på mandag, neste dag fikk enm telefon at jeg ikke får den før Januar Vet noen om et sted hvor du får dag 1? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Blir vanskelig nå. Best bet er komplett kanskje! Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Har funnet ut at jeg skal pre-ordre om den fortsatt kan fåes i år. Noen som vet om en butikk eller to som ikke er tomme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå