henrikrox Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Elkjøp er tydeligvis stedet man skal forhåndsbestille. De sendte også forhåndsbestillingene på ps vita ut nesten to uker for tidlig.Er litt lotto med elkjøp. Enten er de ute før lansering eller så får du det 1 uke etter lanserinf aom med GTA V nylig. Det er enten eller. Og det var veldig morsom lesning når folk ble sure etter ikke å ha fått spillet fra elkjøp Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg fikk GTA V en dag ETTER release fra Platekompaniet. Pissed me off... Valget var enkelt når jeg valgte å forhåndsbestille PS4 fra Elkjøp. Trodde noe var feil når jeg fikk melding om at jeg kunne hente PS4 på postkontoret i dag, men den var der, gitt Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 PayPal var unsuccsessful også. Tror Sony har laga en sperre. Får kjøpe COD Ghost i morra og vente på de andre spilla som dere andre Om det er det som er problemet, fungerer ikke Paypal heller, fordi brukeren ikke er amerikansk. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Om det er det som er problemet, fungerer ikke Paypal heller, fordi brukeren ikke er amerikansk. Fant løsninga fra noen andre her på forumet. Bestille PSN card fra USA fra Play-Asia.com Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Fy faen at noen av dere fikk i dag. Det er helt sykt. Vi snakker 9 dager tidlig! Jesus.. grattis anyway! Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Dette var det eneste jeg fikk i posten idag, men nå har jeg ihvertfall noe og finne på til ps4 kommer ^^ 2 Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Synes det er herlig å høre om dere som får ps4 tidlig. Det er godt det kan skje slike glipper som er positivt for kjøpere og! Man skal ha litt flaks iblandt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Rart Elkjøp er så dyr på vita. Gamestop selger de for 1399 med killzone Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Rart Elkjøp er så dyr på vita. Gamestop selger de for 1399 med killzoneEr det wifi eller 3g modellen. Litt lyst å skaffe en vita til bruk med ps4 når dama skal se unge mødre 3 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Takk for ta meg en tur i dag å sjekke det ut Så forresten at det har havna en del ps4 ute på finn etter at elkjøp dumma seg ut. Hehe Endret 21. november 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Takk for ta meg en tur i dag å sjekke det ut Så forresten at det har havna en del ps4 ute på finn etter at elkjøp dumma seg ut. Hehe Måtte inn og se, ser det er en som beskylder elkjøp for og skjule sinte PS4 kommentarer på face anngående litt tidlig release xD Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Ah, Gamestop er så vilt treige altså! Er det mulig. Forventer at dem ringer meg på mandag eller tirsdag førstkommende, hvis ikke i morgen. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Dere som har fått den, kan dere sjekke hvor den har blitt produsert? Krysser fingrene for at vi i Norge slipper å få konsoller fra den Kina-fabrikken. Mange i USA som har fått konsoller med feil fra den fabrikken. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Dere som har fått den, kan dere sjekke hvor den har blitt produsert? Krysser fingrene for at vi i Norge slipper å få konsoller fra den Kina-fabrikken. Mange i USA som har fått konsoller med feil fra den fabrikken. Står det hvilken fabrikk de er produsert i da? Og i så fall, hvor? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Står det hvilken fabrikk de er produsert i da? Og i så fall, hvor? Har sett bilder fra konsoller i USA - der står informasjon på baksiden av konsollen. Nederst, tror jeg, står det en hel haug med informasjon - der skal det også stå hvor den har blitt produsert og hvilken måned den har blitt produsert i. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Er det noen plasser som det går an å bestille PS4 nå? Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har sett bilder fra konsoller i USA - der står informasjon på baksiden av konsollen. Nederst, tror jeg, står det en hel haug med informasjon - der skal det også stå hvor den har blitt produsert og hvilken måned den har blitt produsert i. Ok, da må jeg sjekke om ca en uke... (hvis jeg er heldig) :-) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Ah, Gamestop er så vilt treige altså! Er det mulig. Forventer at dem ringer meg på mandag eller tirsdag førstkommende, hvis ikke i morgen. Å? Skal dem ringe å fortelle dem som har forhåndsbestilt der om vi får eller ikke? Er rimelig irritert på dem om dagen da dem ikke kan gi et skikkelig svar på om jeg får den 29 eller ikke. Bare den samme har du bestilt før X august så får du. Noe som er jo bare tull da mange ikke gjør nettopp dette... Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Ok, da må jeg sjekke om ca en uke... (hvis jeg er heldig) :-) Jeg krysser iallefall fingrene for at min kommer fra Japan, og ikke Kina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå