Selvin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg har etternavn på B, så det er isåfall kun en del av det, ikke hele frem til f.eks. G. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Forferdelig kjedelig å se folk etter deg i køen motta konsollen tidligere. Dog så "taper" man vel ikke mye på det uansett. Med tanke på at spill, PSN og så videre ikke er åpnet i Europa enda psn virker som normalt, spill kan man kjøpe digitalt via amerikansk psn konto, så allt er tilgjengelig viss man bare vil Men vi andre får vente de resterende 8 dagene i håp om att tida går fort Lenke til kommentar
Xpencius Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Har du uflaks er det alfabetisk. jeg og min kompis har begge etternavn mellom E,F og G Har fornavn på A og etternavn på S Min ble sendt Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 psn virker som normalt, spill kan man kjøpe digitalt via amerikansk psn konto, så allt er tilgjengelig viss man bare vil Men vi andre får vente de resterende 8 dagene i håp om att tida går fort Rart. Jeg lagde US account men når jeg skal kjøpe funds så får jeg error. Er det fordi landet under kortnummeret står som US? Får ikke bytta heller. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Rart. Jeg lagde US account men når jeg skal kjøpe funds så får jeg error. Er det fordi landet under kortnummeret står som US? Får ikke bytta heller. Er ofte kort som ikke er utstedt i Amerika ikke fungerer på amerikanske tjenester. 1 Lenke til kommentar
Xpencius Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Rart. Jeg lagde US account men når jeg skal kjøpe funds så får jeg error. Er det fordi landet under kortnummeret står som US? Får ikke bytta heller. Ok var ikke klar over dette, da kan du bruke en tjeneste som f.eks entropay (bruker dette selv til nettpoker) eller andre "e-visa" som er amerikansk Lenke til kommentar
Xpencius Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Rart. Jeg lagde US account men når jeg skal kjøpe funds så får jeg error. Er det fordi landet under kortnummeret står som US? Får ikke bytta heller. https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/795/ Bruk paypal da ? Ser det ikke går å bruke prepaid CC Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Æsj ser at platekompaniet garanterte levering for alle som bestilte før 1. Oktober... Fikk de langt flere konsoller eller færre bestillinger enn komplett? Kanskje begge deler :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Elkjøp er tydeligvis stedet man skal forhåndsbestille. De sendte også forhåndsbestillingene på ps vita ut nesten to uker for tidlig. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Er det noen plasser som har mer PS4 til bestilling da? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Rart. Jeg lagde US account men når jeg skal kjøpe funds så får jeg error. Er det fordi landet under kortnummeret står som US? Får ikke bytta heller. Hvis du har paypal kan du legge til penger her: https://account.sonyentertainmentnetwork.com/cam/account/mywallet/select-payment-instrument.action hvis du ikke har paypal kan du lage en konto her: https://www.paypal.com/no/cgi-bin/webscr?cmd=_flow&SESSION=RXo_Poxj7xbwxCX98T6Qc6KOvfpwL4UPHAYpnNjIKpTJHBniVFqioawmwQW&dispatch=5885d80a13c0db1f8e263663d3faee8def8934b92a630e40b7fef61ab7e9fe63 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 PayPal var unsuccsessful også. Tror Sony har laga en sperre. Får kjøpe COD Ghost i morra og vente på de andre spilla som dere andre Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) US PSN card virker, det vet jeg. Har kjøpt det selv. Må bare finne noen på ebay som sender deg coden på mail Men husk at hvis du kjøper spill fra US PSN, må du også kjøpe DLC derifra. Europeisk DLC virker ikke på US versoner, og motsatt. Endret 20. november 2013 av viuldriftking Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hehe. Jeg kan vente. Laster ned Fifa 14 demo og spiller det i kveld... 2 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 US PSN card virker, det vet jeg. Har kjøpt det selv. Må bare finne noen på ebay som sender deg coden på mail http://www.play-asia.com/playstation-network-card-us-50-for-us-network-only-paOS-13-49-en-70-3y13.html kan kjøpes der ^^ De sender digital kode bare husk butikken kjører HK tid så de åpner vell ca i ett to tida i natt Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) http://www.play-asia.com/playstation-network-card-us-50-for-us-network-only-paOS-13-49-en-70-3y13.html kan kjøpes der ^^ De sender digital kode bare husk butikken kjører HK tid så de åpner vell ca i ett to tida i natt Er den sida trustworthy? Yikes. Må kjøpe 2 til 50 dollar da. Spill koster 59 dollar på US store. Endret 20. november 2013 av Merlin Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Er den sida trustworthy? Yikes. Må kjøpe 2 til 50 dollar da. Spill koster 59 dollar på US store. jeg har allerede kjøpt å brukt 6stk 50$ kort fra dem Endret 20. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 jeg har allerede kjøpt å brukt 6stk 50$ kort fra dem Takker for svar Da prøver jeg på det så kanskje jeg får lasta ned noen spill i morra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 jeg har allerede kjøpt å brukt 6stk 50$ kort fra dem Har du bestillt spill derifra siste tiden? Husker jeg brukte de en del tidligere på regionfrie 360 titler, sparte latterlig med penger. Merker de fortsatt pakkene med verdi under 200,-? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Har du bestillt spill derifra siste tiden? Husker jeg brukte de en del tidligere på regionfrie 360 titler, sparte latterlig med penger. Merker de fortsatt pakkene med verdi under 200,-? Har desverre ikke bestilt noen spill fra dem så vet ikke 100%, men bare kontakt dem så får du korrekt svar, de har og en hjelpeside du kan sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå