dolg Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Reg en amerikansk konto Hadde en amerikansk konto fra gammelt av, så logget inn på den og har nå lastet ned netflix og laster ned warframe Min funker 100% men har problemer med å laste ned nyeste update... hmmm min update fungerte veldig bra... hmmm kanskje noe nettverkstrøbbel? Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Får timeout på update selv Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Får timeout på update selv Samme her... Hadde en amerikansk konto fra gammelt av, så logget inn på den og har nå lastet ned netflix og laster ned warframe hmmm min update fungerte veldig bra... hmmm kanskje noe nettverkstrøbbel? Har du en bra guide på US account? Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ingen her som har forhørt seg om når Komplett sender ut? Det står jo 28. på bestillinga. Men da vil den jo ikke komme fram før over helga. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Noen forslag til hva man skal gjøre når man først har konsollen og ikke noen spill? Har allerede forhåndsbestilt fifa 14 og BF hos noen andre, så uaktuelt å kjøpe dette på nett. Bestilte forresten fra Lefdal 11 juli, og en annen jeg kjenner 17 august, og vi fikk begge idag. Lenke til kommentar
Xpencius Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Noen forslag til hva man skal gjøre når man først har konsollen og ikke noen spill? Har allerede forhåndsbestilt fifa 14 og BF hos noen andre, så uaktuelt å kjøpe dette på nett. Bestilte forresten fra Lefdal 11 juli, og en annen jeg kjenner 17 august, og vi fikk begge idag. Kjøp deg ett digitalt spill da vel Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Kjøp deg ett digitalt spill da vel Kan jeg gjøre dette med min norske bruker, eller må jeg opprette amerikansk? Lenke til kommentar
Xpencius Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Kan jeg gjøre dette med min norske bruker, eller må jeg opprette amerikansk? Amerikansk PSN :o) Lenke til kommentar
Xpencius Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ingen her som har forhørt seg om når Komplett sender ut? Det står jo 28. på bestillinga. Men da vil den jo ikke komme fram før over helga. Har en kompiss som lurer på det samme ! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ingen her som har forhørt seg om når Komplett sender ut? Det står jo 28. på bestillinga. Men da vil den jo ikke komme fram før over helga. Håper virkelig at dem sender ut før den 28, skal godt gjøres at kommer frem til andre siden av landet på 1 dag. Skal sende dem en mail senere i uken og spør om når dem tenker og sende ut. Lenke til kommentar
stue Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det er rart at ingen nettaviser som hardware.no , dinside.no eller itavisen.no har fanget opp saken med at Elkjøp har sendt ut PS4 allerede. Er jo en ganske stor sak egentlig. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Noen forslag til hva man skal gjøre når man først har konsollen og ikke noen spill? Har allerede forhåndsbestilt fifa 14 og BF hos noen andre, så uaktuelt å kjøpe dette på nett. Bestilte forresten fra Lefdal 11 juli, og en annen jeg kjenner 17 august, og vi fikk begge idag. Fader da Komplett! Jeg bestilte 25. juli og får ikke før 13. desember, og en som bestiller i august får før release? Det er mindf*ck, det. Endret 20. november 2013 av H4rd Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Finner ikke PS4 på sidene til Lefdal eller Elkjøp nå iallefall Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Har vært borte en god stund, ble tatt ned når de gikk tom for forhåndsbestillinger. Men er tydelig at det har skjedd noe rart hos Elkjøp, flere som forhåndsbestilte i august og juli har fått nå; jeg bestile den 15 juni og har ikke hørt noe. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Kanskje de har vært plassert på en pall, også har de sendt ut den ene av pallene. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Er nok fare for at det er noe i den duren ja, dessverre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Forferdelig kjedelig å se folk etter deg i køen motta konsollen tidligere. Dog så "taper" man vel ikke mye på det uansett. Med tanke på at spill, PSN og så videre ikke er åpnet i Europa enda Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Har vært borte en god stund, ble tatt ned når de gikk tom for forhåndsbestillinger. Men er tydelig at det har skjedd noe rart hos Elkjøp, flere som forhåndsbestilte i august og juli har fått nå; jeg bestile den 15 juni og har ikke hørt noe. Har du uflaks er det alfabetisk. jeg og min kompis har begge etternavn mellom E,F og G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå