Valleygirl Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Husk at alle butikker velger selv om de vil ha kø-system eller ikke. Vet om flere elkjøp butikker som ikke kommer til å ha noe kø system. Jada, det er klart. Men jeg spurte inne på elkjøp her jeg bor, og han sa de kom til å ha køsystem. Må jo bare stole på det da. Har lite lyst til å måtte sloss, haha Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen fra Lefdal/Elkjøp som har fått noen beskjed her? Jeg bestilte 11 Juli, og har ikke hørt noe Update for de som er interessert. Fikk et litt diffust svar fra Lefdal: "Takk for informasjon. Vi har nå sjekket opp din bestilling. Der ser det ut som den er i skjønneste orden. Det vil stå dette på "mine sider" ved forhåndbestilling inntil den blir sendt ut.(altså reservert) Ved forhåndsbestilling kan vi ikke garantere levering på lanseringsdato, men vil sende konsollen i forkant fra oss. Du vil få et sporingsnr slik at du kan følge din forsendelse. Mvh Runa" Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Nå ble min ordre hos MPX.no forandret fra ubekreftet til: 1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-11-28. Håper dette går i orden nå! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Da er du jo i mål da Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jada, det er klart. Men jeg spurte inne på elkjøp her jeg bor, og han sa de kom til å ha køsystem. Må jo bare stole på det da. Har lite lyst til å måtte sloss, haha Hvilken elkjøp er det du har vært innom? Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Elkjøp Lillehammer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Nå ble min ordre hos MPX.no forandret fra ubekreftet til: 1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-11-28. Håper dette går i orden nå! Når la du inn din bestilling? Jeg la inn min hos Komplett 20 august og står ennå med ubekreftet 16 januar... Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Når la du inn din bestilling? Jeg la inn min hos Komplett 20 august og står ennå med ubekreftet 16 januar... La inn bestillingen 11 juni. Idag bestillte jeg PS Vita også og det blir sendt umiddelbart så jeg har noe og leke meg med frem til ps4 kommer ^^ Og Crossplay ofc ^^ Veldig tøft og se at Mpx - eller roboter eller hva det enn er som pakker så sent: Plukking begynt: 2013-11-18T23:50 Ferdigpakket: 2013-11-18T23:50 Endret 18. november 2013 av MobilMAN_InnleggNO Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Når la du inn din bestilling? Jeg la inn min hos Komplett 20 august og står ennå med ubekreftet 16 januar...Ikke klag, jeg bestilte 25. juli hos Komplett og får ikke før 13. desember.. 20. august er relativt seint å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Fikk epost med sporing om at min ps4 ble sendt fra elkjøp nå? Skjønner ingen ting men sporingen fungerer Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Mail fra Elkjøp: din pakke er nå sendt. Fikk epost med sporing om at min ps4 ble sendt fra elkjøp nå? Skjønner ingen ting men sporingen fungerer Hva skjer!? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Haha, elkjøp som bommer på hvilken fredag konsollen skal være fremme til Hvis jeg bare hadde bestillt der selv >.< Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Væær så snill, send min også da Elkjøp! Jeg bestilte bare tre dager etter Borgen Lenke til kommentar
stue Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Utrolig hvis det stemmer... Lenke til kommentar
tNy Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Snakket med elkjøp, den er visst ikke sendt i den forstand. Kan gjengi hva han skrev til meg. Ser at din ordre på PS4 er klargjort for sending, men er foreløpig ikke registrert som utlevert da dette vil skje litt nærmere lansering. Mvh Simen G Fra playstation 4 tråden. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Ja var det han skrev til meg, glemte at jeg hadde postet her først Lenke til kommentar
tNy Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Du gjorde meg lykkelig, så deprimert... Lenke til kommentar
stue Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Noe nytt fra dustinhome? Noen som har forhåndsbestilt som har fått email fra dem? Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg er så misunnelig på dere som er sikre på å få til release jeg! Og uten å stå i kø til og med! (jada, jeg vet det er MIN EGEN feil. Så hater meg selv litt nå) Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Hei! Da har jeg ringt MPX.no og hørt hvordan ting står til selv om jeg får min PS4 på lansering så ville jeg dobbelt sjekke dette.Det har seg sånn at komplett og mpx får til sammen 2000 enheter til lansering - Det ble videre sagt at forhåndsbestillingen var på over 7000 enheter - Dette er nå bekreftet.Som det ble sagt på på kundeservice var jeg den 10'nde på rad som hadde ringt og spurt om PS4 idag, dette forteller litt om hvor mange som venter i spenning på konsollen. Endret 19. november 2013 av Eyerock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå