Sakiko Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det er jo et par butikker som ikke har hatt forhånds bestilling så er jo et lite håp der, selv så jobber jeg jo den dagen men kommer likevel til å prøve meg. Er selvfølgelig 80% forbrett på at butikkene er tomme når jeg kommer dit men da har man vært fall prøvd. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 skal det være noen som helst mulighet for å få tak i PS4 på release dagen må du nok belage deg på å møte opp før butikkene åpner Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Klarer Komplett virkelig ikke å levere konsoller bestilt ETTER 15. Juni? Det er nesten smått latterlig hvor mye dem har over estimert hva de får inn. I August sa de at alle som bestilte innen 15. August skulle få. Det er nesten 2 måneder forskjell og sikkert mange bestillinger. Jo det vil jeg tro, eneste jeg vet er at så lenge som komplett.no har sagt til den ene brukeren som bestillte den 14 juni at han vil få konsoll på release dagen - Så er det bekreftet. Jeg anbefaler og spørre komplett.no på facebook og referere til brukeren på siden der som fikk bekreftet ps4 på release dagen - Dato for bekfeftelse på facebook er: 11 november. Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Har ingen anelse hvor lenge før åpningstid man bør komme... Spurte duden på elkjøp her i dag, og han mente en times tid før var bra nok, men jeg synes dette hørtes knapt ut. Han sa også at de kom til å få inn mellom 3 og 10 konsoller! Ble ikke veldig beroliget av det svaret akkurat Endret 18. november 2013 av Valleygirl Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 1 time? Det er ingenting. Folk venter lenger enn det på ting som ikke blir utsolgt. Åpner butikken 10, vil jeg tro man må være der senest klokken 05.00 for å være "sikret". (Dette er selvfølgelig vanskelig å anslå, med tanke på at flere faktorer spiller inn i bildet). Lenke til kommentar
Gjoevik Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Har ingen anelse hvor lenge før åpningstid man bør komme... Spurte duden på elkjøp her i dag, og han mente en times tid før var bra nok, men jeg synes dette hørtes knapt ut. Han sa også at de kom til å få inn mellom 3 og 10 konsoller! Ble ikke veldig beroliget av det svaret akkurat Nevnte han noe om de skulle ha køsystem? Gidder ikke å møte tidlig hvis det bare blir å løpe i mølje til elektronikkavdelingen. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det kommer veldig an på hvor i landet man befinner seg. Men er man der 05:00 så tror jeg man burde klare å få med seg en. Er jo tross alt en vanlig arbeidsdag også. Hadde vært mye verre om lanseringen var på en lørdag. Lenke til kommentar
Gjoevik Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Har det vanskelig nok med å vente 20 min på bussen. 5 timer i kaldt vær blir langt over hva jeg er i stand til. Noen burde ta med en prosjektor og et par filmer... 2 Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke får sitert meldinger her, men svarer uansett. Jeg spurte om køsystem, og han sa at de kom til å ha det ja! Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Må vel benke meg i god tid, med kaffe og kortstokk og det hele Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Har det vanskelig nok med å vente 20 min på bussen. 5 timer i kaldt vær blir langt over hva jeg er i stand til. Noen burde ta med en prosjektor og et par filmer... Camping stol og en stor kanne med kaffe! da er du set! Lenke til kommentar
stue Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Problemet er hvis det ikke blir noe køsystem, og når dørene åpner så forsvinner alt som heter kø-system.Da vil alle sammen løpe som gale mot hyllene, og "din plass" i køen er ikke verdt en dritt. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke får sitert meldinger her, men svarer uansett. Jeg spurte om køsystem, og han sa at de kom til å ha det ja! Husk at alle butikker velger selv om de vil ha kø-system eller ikke. Vet om flere elkjøp butikker som ikke kommer til å ha noe kø system. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det er vel normal folkeskikk som gjelder også. Er man først, er man først. Nr to, nr to, osv. Det bør jo folk bare akseptere! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Må vel benke meg i god tid, med kaffe og kortstokk og det hele Hele greia å stå sammen med folk som er interessert i det samme som deg, er egentlig ganske gøy. Ta med en stol, pc/nettbrett. og noe mat/drikke på så går timene fort, ihvertfall hvis du ikke er alene. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Problemet er hvis det ikke blir noe køsystem, og når dørene åpner så forsvinner alt som heter kø-system.Da vil alle sammen løpe som gale mot hyllene, og "din plass" i køen er ikke verdt en dritt. Som regel får man et nummer før de åpner, de som får et nummer får konsoll. Så tar de inn 5 eller 10 om gangen. Har vært det før ihvertfall på diverse iphone, ipad lanseringer på elkjøp. Så ser ikke hvorfor det skal være annerledes nå. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Blir det som dette noen steder, da? 1 Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen fra Lefdal/Elkjøp som har fått noen beskjed her? Jeg bestilte 11 Juli, og har ikke hørt noe Lenke til kommentar
tn90 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen fra Lefdal/Elkjøp som har fått noen beskjed her? Jeg bestilte 11 Juli, og har ikke hørt noe Venter selv på svar. Men Elkjøp sier på Facebook-sidene sine at de gjør alt de kan for at alle som har forhåndsbestilte skal få i tide. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Noen fra Lefdal/Elkjøp som har fått noen beskjed her? Jeg bestilte 11 Juli, og har ikke hørt noe Bestilte samme dag som deg (Elkjøp). Ikke hørt noe enda. Regner ikke med at det skjer noe før tidligst i midten av neste uke. Edit: Såg feil på dato. Eg bestilte 11 Juni. Endret 18. november 2013 av Kleivis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå