Eyerock Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 For dere som er bekrymret for at dere ikke får PS4 på release dagen av komplett og har bestillt før 15juni kan ihvertfall slappe helt av, leste igjennom svarene på facebook gruppen til komplett, der var det en bruker som spurte om han ville få PS4 på release dagen og han hadde bestillt 15 juni, da fikk han svar tilbake om at han ville motta PS4 på release dagen. tok ett printscreen av dette om det trengs bevis. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 For dere som er bekrymret for at dere ikke får PS4 på release dagen av komplett og har bestillt før 15juni kan ihvertfall slappe helt av, leste igjennom svarene på facebook gruppen til komplett, der var det en bruker som spurte om han ville få PS4 på release dagen og han hadde bestillt 15 juni, da fikk han svar tilbake om at han ville motta PS4 på release dagen. tok ett printscreen av dette om det trengs bevis. Kan stemme. Men når i kommentarfeltet ble dette bekreftet? Må huske at Norge plutselig fikk mindre konsoller enn først antatt, så om det har blitt lovet konsoller til lansering for de som bestillte før 15.juni en eller annen gang før dette ble kjent, er det ikke sikkert utsagnet er gyldig nå. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kan stemme. Men når i kommentarfeltet ble dette bekreftet? Må huske at Norge plutselig fikk mindre konsoller enn først antatt, så om det har blitt lovet konsoller til lansering for de som bestillte før 15.juni en eller annen gang før dette ble kjent, er det ikke sikkert utsagnet er gyldig nå. Dette er bare noen få dager siden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Se der ja! Nå ser jeg jo også, at jeg leste 15.juli og skrev juni under mitt forrige innlegg, har jobbet nattskift hele helgen. Så vi skylder på det Bestilte selv 15.Juni og har fått bekreftet at jeg får ved lansering for en stund siden Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Se der ja! Nå ser jeg jo også, at jeg leste 15.juli og skrev juni under mitt forrige innlegg, har jobbet nattskift hele helgen. Så vi skylder på det Bestilte selv 15.Juni og har fått bekreftet at jeg får ved lansering for en stund siden Hehe, fort gjort da^^ selv bestillte jeg fra MPX.no og min sendings dato er 28.11.2013 - La inn ordreren den 11 juni, da jeg ringte og spurte MPX på kundeservice den 1 oktober fikk jeg høre det at jeg lå midt i mellom og det kunne ikke garanteres uten at kundeservice spurte meg om ordrenummer eller noe, Jeg regner med at komplett.no prioriterer mpx.no på lik måte så lenge som den ene eier den andre etter hva jeg har skjønnt. Btw: Har du forhåndsbetalt eller tar du det ved oppkrav? jeg tok via oppkrav vet ikke om dette var lurt av meg eller om jeg er like sikret til og få konsollen som di som har forhåndsbetalt. Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Da blir det vel å stille seg i kø utenfor den lokale Elkjøp sjappa. Noen andre i Lillehammer som skal stå i kø? Jeg tenker nok jeg må stå i kø i Lillehammer ja. Angrer sykt på at jeg ikke forhåndsbestilte. Var for blakk! Ser jo nå at jeg burde valgt å dra mastercard Satser på at de fleste andre i lillehammer er for opptatt med ishockey til å bry seg om lanseringa, eller at de fleste andre har forhåndsbestilt, så de har til meg i butikken!! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg tenker nok jeg må stå i kø i Lillehammer ja. Angrer sykt på at jeg ikke forhåndsbestilte. Var for blakk! Ser jo nå at jeg burde valgt å dra mastercard Satser på at de fleste andre i lillehammer er for opptatt med ishockey til å bry seg om lanseringa, eller at de fleste andre har forhåndsbestilt, så de har til meg i butikken!! Konsoller har de. Kommer bare ann på deg hvor mye du orker å stå å vente Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 No pain! no gain ;D Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Tror dere som har en "forventet sendingsdato 28.11" kan slappe helt av. I motsetning til meg som har en "Forventet sendingsdato 2014-01-16" Den ble bestilt 16. august. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Dere som skal prøve å få tak i PS4 på release dagen, hvor tidlig kommer dere til å møte opp utenfor butikken? Endret 18. november 2013 av BuerN0R Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Klarer Komplett virkelig ikke å levere konsoller bestilt ETTER 15. Juni? Det er nesten smått latterlig hvor mye dem har over estimert hva de får inn. I August sa de at alle som bestilte innen 15. August skulle få. Det er nesten 2 måneder forskjell og sikkert mange bestillinger. 1 Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg tror INGEN var forberedt på hvor ræva PS4 tilgjengeligheten kom til å bli. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Små stygt at det er lansert 1 mill enheter i Amerika også, mens Norden må ta til takke med hele 35k. Er nok X1 sin "utsatte" lansering som gjør at Sony valgte å sende enda flere til statene. Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Klarer Komplett virkelig ikke å levere konsoller bestilt ETTER 15. Juni? Det er nesten smått latterlig hvor mye dem har over estimert hva de får inn. I August sa de at alle som bestilte innen 15. August skulle få. Det er nesten 2 måneder forskjell og sikkert mange bestillinger. Går inn på min side på komplett hver dag med nervende i høyspenn Bestilte 2013-06-14, så fy flate jeg må være på grensen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Jeg bestilte 18 juni, og jeg har sendingdsdato 28 november, så at man må ha bestilt før 15 stemmer ikke. En venn av meg bestilte noen dagere senere en meg igjen, og han får og til release. Endret 18. november 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Bestilte 15. Mai, "Forventet sendingsdato 2013-11-28" Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Brenn i helvette! Gadd ikke å legge inn forhåndbestilling på PS4 da jeg tenkte det kun var å spankulere til butikken å plukke opp en slik som med PS3. Så feil kan man ta... 1 Lenke til kommentar
Gjoevik Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Bestilte fra Multicom nå i helga og spurte om det var noen som helst sjanse for at jeg fikk PS4 på utgivelsesdagen. Svaret jeg fikk var: HeiDitt navn er på listen,og vi er ikke helt tomme ennå.Ha ein fin dag:)Mvh MariannMulticom.no Litt tvilsom til dette her, men får håpe... Endret 18. november 2013 av Gjoevik Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg bestilte 7.november fra Ludostore og har blitt lovet konsoll til releasedagen...venter i spenning på endring av ordrestatusen... Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Brenn i helvette! Gadd ikke å legge inn forhåndbestilling på PS4 da jeg tenkte det kun var å spankulere til butikken å plukke opp en slik som med PS3. Så feil kan man ta... Tenkte det samme som deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå