Christiαno Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Jeg tenker også å møte opp ved Elkjøp på Lørenskog. De må vel få inn noen eksemplarer til en såpass stor butikk? (edit: Fikk nå med meg at de får inn 45 stykker) Tenker uansett å prøve lykken der! Blir det nattåpent blir det vel natt til fredag, det er vel det mest logiske. Endret 13. november 2013 av Christiαno Lenke til kommentar
stue Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Tror ikke Elkjøp eller Expert skal ha nattåpent. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 De har ikke kommet med info enda, om de skal ha nattåpent og evt hvilke Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Har tenkt til å stå i kø foran elkjøp lørenskog siden jeg bor 20 min unna den. Åssen er det funker? ser at 29 november er en ferdag. vil det si at elkjøp begynner å selge ps4 når de åpner butikk på fredag? eller kommer de til å ha nattåpent, og hvis det er nattåpent. blir det da fredagkveld eller torsdag kveld? Poenget med nattåpent er at når klokka slår 00:00 natt til fredag. Så åpner butikken. Altså sen torsdagskveld/natt hvis du vil. Men jeg tviler litt på lønnsomheten til de "store" butikkene når det gjelder nattåpent. Når de har så få konsoller. Hadde hver butikk hatt 200-300 konsoller. Sure, men med 45 konsoller max? Dunno. Når det gjelder sånn spillgreier, så har jeg sett spaceworl, gamestop og platekompaniet hatt nattåpent, men såvidt jeg husker har jeg sjelden sett større elbutikker holdt åpent. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Men nå har vel Ludo holdt på en periode og regner med de lover det de sier. Om ikke så er det forferdelig dårlig reklame. Jeg må bare sette min lit til Ludo og håpe på at de mener det de sa. Ja, jeg håper jo også på at alle som har bestilt faktisk får varen sin. Jeg fikk akkurat en mail fra min lokale Expert som sa jeg var først i køen der, for jeg har sendt en forespørsel for en mnd siden om det gikk an å reservere. De gjorde det i utgangspunktet ikke, men gjorde ett lokalt unntak. Slik er det å bo på bygda.. :-) Men da bør jeg ihvertfall ha sikret meg konsoll og kanskje slipper jeg å stå i kø også :-) Og vil heller ikke tro det vil være noe problem å selge den ene heller, hvis jeg får to... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Snakket med Ludo og de bekreftet at om du har fått bestilt skal du få til lansering. Man må bare forholde seg til det. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Snakket med Ludo og de bekreftet at om du har fått bestilt skal du få til lansering. Man må bare forholde seg til det. Ok, bra! Da er det bare å gjøre det da. Du har også bestilt derifra skjønner jeg... Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Det står forventet sendingsdato 13.12.2013 på PS4 bestillingen min hos Komplett. Tror dere at jeg kan forvente å få den før nyttår? Bestilte i midten av juli. Sendte mail til kundeservicen i forrige uke, men de var noe kryptisk i fortelle om hvem som får eller ikke. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Det er jo direkte ræva da; bestilte i juli og ikke kan levere!! Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ikke klag da. Jeg får den heller ikke til launch, og bestilte i juli. Lenke til kommentar
Gjoevik Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ikke like gira på PS4 etter den dårlige/middelmådige kritikken av launchspillene. Kanskje like greit å vente til jan/feb... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Spiller kun bf4 uansett og det er mye bedre på ps4:) Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Noen fra Porsgrunn/Skien som skal møte opp på Elkjøp eller Expert å stå i kø? Endret 14. november 2013 av BuerN0R Lenke til kommentar
Gjoevik Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Spiller kun bf4 uansett og det er mye bedre på ps4:) Da ville jeg heller ha lagt til et par tusenlapper og kjøpt en pc. Presisjonen man har med mus er så langt over det man kan oppnå med gamepad. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Dette er helt feil Gjovik. Blir like naturlig og effektiv med kontroller. Er kun en tilvanings sak over tid. + Et par tusenlapper ? Hell nah my nigga PCGH recommends BF4 ON PS4 over PC http://www.worldsfactory.net/2013/10/29/pcgh-recommends-battlefield-4-ps4-pc Endret 14. november 2013 av Centy88 Lenke til kommentar
Gjoevik Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Dette er helt feil Gjovik. Blir like naturlig og effektiv med kontroller. Er kun en tilvanings sak over tid. Nei. Uansett hvor mye du bruker en kontroller vil den aldri bli like presis som en mus. Det er en grunn til at alle skytespill på konsoll bruker autoaim i mer eller mindre grad. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Da får vi huske hva tråden handler om! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Da ville jeg heller ha lagt til et par tusenlapper og kjøpt en pc. Presisjonen man har med mus er så langt over det man kan oppnå med gamepad. er mer casual. Har ikke plass til gaming pc heller:) Lenke til kommentar
tn90 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Noen av de som har forhåndsbestilt hos Elkjøp som har hørt noe enda? Gamereactor melder som mange andre at det vil være mange som vil være uheldige å måtte vente lenger på maskinen. LINK Hvis så, vil det ikke være rart å selge maskinen i butikk når det er flere som har forhåndsbestilt som mangler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå