Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4

Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Jeg tenker også å møte opp ved Elkjøp på Lørenskog. De må vel få inn noen eksemplarer til en såpass stor butikk? (edit: Fikk nå med meg at de får inn 45 stykker)

Tenker uansett å prøve lykken der! Blir det nattåpent blir det vel natt til fredag, det er vel det mest logiske.

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt til å stå i kø foran elkjøp lørenskog siden jeg bor 20 min unna den. Åssen er det funker? ser at 29 november er en ferdag. vil det si at elkjøp begynner å selge ps4 når de åpner butikk på fredag? eller kommer de til å ha nattåpent, og hvis det er nattåpent. blir det da fredagkveld eller torsdag kveld?

Poenget med nattåpent er at når klokka slår 00:00 natt til fredag. Så åpner butikken. Altså sen torsdagskveld/natt hvis du vil.

Men jeg tviler litt på lønnsomheten til de "store" butikkene når det gjelder nattåpent. Når de har så få konsoller. Hadde hver butikk hatt 200-300 konsoller. Sure, men med 45 konsoller max? Dunno. Når det gjelder sånn spillgreier, så har jeg sett spaceworl, gamestop og platekompaniet hatt nattåpent, men såvidt jeg husker har jeg sjelden sett større elbutikker holdt åpent.

Lenke til kommentar

Men nå har vel Ludo holdt på en periode og regner med de lover det de sier. Om ikke så er det forferdelig dårlig reklame.

Jeg må bare sette min lit til Ludo og håpe på at de mener det de sa.

Ja, jeg håper jo også på at alle som har bestilt faktisk får varen sin.

Jeg fikk akkurat en mail fra min lokale Expert som sa jeg var først i køen der, for jeg har sendt en forespørsel for en mnd siden om det gikk an å reservere. De gjorde det i utgangspunktet ikke, men gjorde ett lokalt unntak. Slik er det å bo på bygda.. :-)

Men da bør jeg ihvertfall ha sikret meg konsoll og kanskje slipper jeg å stå i kø også :-) Og vil heller ikke tro det vil være noe problem å selge den ene heller, hvis jeg får to... :)

Lenke til kommentar

Det står forventet sendingsdato 13.12.2013 på PS4 bestillingen min hos Komplett.

Tror dere at jeg kan forvente å få den før nyttår? Bestilte i midten av juli.

Sendte mail til kundeservicen i forrige uke, men de var noe kryptisk i fortelle om hvem som får eller ikke.

Lenke til kommentar

Dette er helt feil Gjovik. Blir like naturlig og effektiv med kontroller. Er kun en tilvanings sak over tid.

Nei. Uansett hvor mye du bruker en kontroller vil den aldri bli like presis som en mus.

Det er en grunn til at alle skytespill på konsoll bruker autoaim i mer eller mindre grad.

Lenke til kommentar

Noen av de som har forhåndsbestilt hos Elkjøp som har hørt noe enda?

Gamereactor melder som mange andre at det vil være mange som vil være uheldige å måtte vente lenger på maskinen.

LINK

Hvis så, vil det ikke være rart å selge maskinen i butikk når det er flere som har forhåndsbestilt som mangler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...