Emils. Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 På vent betyr at Orderen er behandlet og venter på å bli sendt ut. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 På vent betyr at Orderen er behandlet og venter på å bli sendt ut. Og det betyr igjen at det blir konsoll til release da???? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Dere som har bestilt ps4 på Gamestop, skriv litt på facebooksiden deres om prisøkningen deres. Jeg synes de burde gjøre som andre kjeder å gi oss den for den prisen vi fikk oppgitt i butikk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Og det betyr igjen at det blir konsoll til release da???? Stemmer Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Noen som vet om det finnes butikker som har bestilt opp PS4 bundler? eks. "PS4 Killzone Mega Bundle" eller AC4 bundlen etc? (kan ikke finne en eneste norsk butikk som har dette) Lenke til kommentar
Krbe14 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det kommer på GAME, men litt etter release;) Værtfall det han sa til meg når jeg var der. (Trondheim) Lenke til kommentar
Jooaboa Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ludostore la akkurat ut flere maskiner, som forsvant på få sekunder. Men klarte heldigvis å raske med meg en. Lenke til kommentar
Gjoevik Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Er det slik at Elkjøp får et parti som de legger ut for forhåndssalg og et annet parti som bare kan kjøpes fysisk på butikk? Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Elkjøp får konsoller fysisk i butikk også ja, til de som ikke har forhåndsbestilt. Men det var vist i meget begrenset utvalg!!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tror nok man må stå noen timer i kø for å skaffe seg en PS4 i butikk. De fikk langt mindre enn de hadde forventet. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tror nok man må stå noen timer i kø for å skaffe seg en PS4 i butikk. De fikk langt mindre enn de hadde forventet. Ja. Så sant ikke Ludostore endrer på statusen på min bestilling innen den 28, står jeg selv i den køen.... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Skal spasere inn midt på dagen på gamestop og hente min:) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ja. Så sant ikke Ludostore endrer på statusen på min bestilling innen den 28, står jeg selv i den køen.... Hva mener du? Om du har fått bestilt og bekreftet så er du vel så godt som sikret. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Lurer på hvor mange PS 4 Norge får. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hva mener du? Om du har fått bestilt og bekreftet så er du vel så godt som sikret. Joda, men jeg føler meg 100% sikret når jeg ser dato på levering der....Tror også jeg vil få de fra Ludostore den 29, men man vet aldri... Skeptisk av natur! 1 Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Eg har endå ikkje bestilt :/ Og eg som skulle ha meg ps4 på relase Kva slags side burde eg bestille på no for å få den fortast mogleg? Noken tips. Eg trur eg bestiller på nettbutikk, så møter eg i tillegg opp om morgonen på den lokale experten og satsar på at dei får inn eit par Skulle eg få tak i ein i butikken, kan eg då avbestille den på internett viss den ikkje er sendt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Ja. Ingen nettbutikker klarer å levere før neste år nå uansett Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Men viss eg bestille på internett no, og mot formodning får tak i på expert over disk, kan det då avbestillast? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Men viss eg bestille på internett no, og mot formodning får tak i på expert over disk, kan det då avbestillast? Du har angrerett. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Så da er det egenlig bare å bestille med en gang, og i tillegg prøve å få tak i over disk. Skulle eg få tak i over disk berre avbestiller eg den eg bestilte på internett Edit: Noko meining om kva slags nettstad som leverar raskast? Endret 10. november 2013 av Rasmus111 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå