LarZen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Du burde sjekke...vet det er endel som bestiller fks spill via disse pick-up-point og får spill tidlig. Ta en tlf å sjekk Lenke til kommentar
stue Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Er vel på tide snart at dustinhome informerer når man får konsollene? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da er det bare å ta saken videre til Forbrukerrådet da Gamestop kommer til å stå på sitt at dem har lov til å forandre på en allerede kjøpt vare. Anbefaler alle som har forhåndsbestilt og betalt for maskinen allerede til å sende saken til Forbrukerrådet. Inntrykket jeg fikk ifra Forbrukerrådet idag var at Gamestop ikke har lov til å gjøre dette. Det er ikke snakk om mye penger men mer en prinsipp sak for min del. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Stå på krava! Jeg skal ihvertfall ikke legge igjen en krone til Gamestop om de skal rævkjøre kundene sine på den måten der. Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har noen her forhåndsbestilt av Proshop? Så på nettsiden at de ikke nevnte noe om 'for mange forhåndsbestillinger' slik som alle de andre online butikkene gjør. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da er det bare å ta saken videre til Forbrukerrådet da Gamestop kommer til å stå på sitt at dem har lov til å forandre på en allerede kjøpt vare. Anbefaler alle som har forhåndsbestilt og betalt for maskinen allerede til å sende saken til Forbrukerrådet. Inntrykket jeg fikk ifra Forbrukerrådet idag var at Gamestop ikke har lov til å gjøre dette. Det er ikke snakk om mye penger men mer en prinsipp sak for min del. "GameStop NorgePrisen er ikke endelig ved en reservasjon. Du kan avbestille varen vis du ikke ønsker den." For et ræva svar! Avbestille varen? Det er jo ikke snakk om at du ikke vil ha konsollen.. Syntes de kunne legge litt mer sjel i den kommentaren der. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Blir ikke det samme problem som de som bestilte på komplett før prisen ble kjent? Da lå vel PS4 ute til 5999 eller noe. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 De som bestilte for 5990 får tilbake pengene når prisen er endelig. Det ser altså ut som at de som har gjort det, må betale 3990. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Japp, poenget er at de som satses på å bestille i mai må betale mer enn de som betalte da prisen ble kjent. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg har bestilt på gamestop. Betaler de 400 ekstra, gidder ikke krangle om lommerusk når jeg får den på dag 1:) Lenke til kommentar
Elethar_InnleggNO Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 De som bestilte for 5990 får tilbake pengene når prisen er endelig. Det ser altså ut som at de som har gjort det, må betale 3990. Det kan jeg bekrefte, da jeg er en av de. =) Lenke til kommentar
Hansis Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er vel på tide snart at dustinhome informerer når man får konsollene? Ja skjønner ikke dette jeg heller. Er jo bare ettpar uker unna. Det står også i ordren at jeg har bestilt 2 stk, selv om jeg bare har bestilt en. Håper den andre blir lett å bli kvitt hvis jeg skulle få. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Gamestop har ikke tatt kontakt enda Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 En del butikker spekulerer tydelig i ekstra profitt ved å øke PS4 prisen fordi den er populær og kommer i begrenset antall ved launch. Tipper vi ser PS4 tilbake til "normal" pris utpå nyåret etter det første rushet er over. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da er det bare å ta saken videre til Forbrukerrådet da Gamestop kommer til å stå på sitt at dem har lov til å forandre på en allerede kjøpt vare. Anbefaler alle som har forhåndsbestilt og betalt for maskinen allerede til å sende saken til Forbrukerrådet. Inntrykket jeg fikk ifra Forbrukerrådet idag var at Gamestop ikke har lov til å gjøre dette. Det er ikke snakk om mye penger men mer en prinsipp sak for min del. Snakket med min nærmeste gamestoo. Han sa at prisen var 3799, og at var også lei seg for at han hadde vært utydelig på at prisen var midlertidig. Han mente også at alle som hadde bestilt før 15 august ville få ps4 hos dem. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg har bestilt på gamestop. Betaler de 400 ekstra, gidder ikke krangle om lommerusk når jeg får den på dag 1:) Japp, og synes man det er for dyrt så er det bare å ta den for 4 000,- og selge den for det dobbelte på FINN. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da er det bare å ta saken videre til Forbrukerrådet da Gamestop kommer til å stå på sitt at dem har lov til å forandre på en allerede kjøpt vare. Anbefaler alle som har forhåndsbestilt og betalt for maskinen allerede til å sende saken til Forbrukerrådet. Inntrykket jeg fikk ifra Forbrukerrådet idag var at Gamestop ikke har lov til å gjøre dette. Det er ikke snakk om mye penger men mer en prinsipp sak for min del. Er helt enig at dette er en prinsippsak hovedsaklig. Det er en liten sum penger, men fremdeles gir jeg ikke bare bort disse til Gamestop dersom det viser seg at de ikke har lov å gjøre det de nå gjør... Kommer nok til å mekke sammen en epost til Forbrukerrådet selv og videreformidle dette til Gamestop. Har aldri likt Gamestop butikkene heller, da folkene der generelt sett ikke vet mye om spill. Som oftest så pleier jeg å "teste ut kunnskapene" til ansatte der, for eksempel ved å spørre om diverse lanseringsdatoer for kommende spill. Altfor ofte så vet de ikke dette, og jeg humrer med meg selv siden jeg selv vet datoene :-p Blir uansett kjempestas med PS4 da :-D 1 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Da har min status på Ludostore.no endret seg til "På vent". Ikke noe dato om levering eller noe.... Lenke til kommentar
McCracken Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Min står også "på vent", pengene har blitt trukket og jeg var innenfor tiden i henhold til svarene hans på Facebook ihvertfall. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Min står også "på vent", pengene har blitt trukket og jeg var innenfor tiden i henhold til svarene hans på Facebook ihvertfall. Da får vi bare håpe da McCracken at vi får noe å glede oss til om nøyaktig 3 uker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå