Noiz Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Ahh får håpe den blir sendt i løpet av neste veke da, eg bestilte på fredag. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg bestilte også på Fredag, og hun sa at mest sannsynlig fikk jeg den på Mandag. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg bestilte også på Fredag, og hun sa at mest sannsynlig fikk jeg den på Mandag Min er på postlageret i Oslo...DUMME helga er i veien! Bestilte på torsdag selv. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Sjekk posten sporing app på mobilen, min var på god vei, når det fortsatt sto mottatt på lager på cdon mine sider Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hvor finner jeg kolli nummeret da? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Legger du inn tlfnummeret ditt finner den pakken din som er linket med cdon sendinger Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Det var ikke noe som var blitt sendt nei... Får håpe de sender i dag da... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Det var ikke noe som var blitt sendt nei... Får håpe de sender i dag da... På en søndag? Den fyker nok avgårde i morgen. Endret 9. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Det var ikke noe som var blitt sendt nei... Får håpe de sender i dag da... På en søndag? Den fyker nok avgårde i morgen. Kan hende du får sporingsnummer i kveld. Men blir nok ikke levert posten før i morgen. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 I følge damen på kundeservice så sendte dem ut på Søndager... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 I følge damen på kundeservice så sendte dem ut på Søndager... Ja, men posten løfter ikke en finger på søndager. Har flere ganger fått sporingsnummer fra cdon på søndager, men da er ikke pakken noe mer enn "forhåndsvarslet" til posten. Skjer ingenting med pakken før mandagen kommer. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Noen som vet om det er standard euro plug som følger med PS4 som selges ved proshop og cdon? Vurderer å bestille. Noen kilder tilsier at det er importerte maskiner. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 I følge damen på kundeservice så sendte dem ut på Søndager... Ja, men posten løfter ikke en finger på søndager. Har flere ganger fått sporingsnummer fra cdon på søndager, men da er ikke pakken noe mer enn "forhåndsvarslet" til posten. Skjer ingenting med pakken før mandagen kommer. Når har du bestilt når du får sporingsnummer på Søndag? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 I følge damen på kundeservice så sendte dem ut på Søndager... Ja, men posten løfter ikke en finger på søndager. Har flere ganger fått sporingsnummer fra cdon på søndager, men da er ikke pakken noe mer enn "forhåndsvarslet" til posten. Skjer ingenting med pakken før mandagen kommer. Når har du bestilt når du får sporingsnummer på Søndag? Mellom torsdag og lørdag. Avhenger av pågangen til lageret. Noen som vet om det er standard euro plug som følger med PS4 som selges ved proshop og cdon? Vurderer å bestille. Noen kilder tilsier at det er importerte maskiner. Jeg bestillte fra cdon og fikk importmaskin. Da la de ved norsk strømkabel uten noe tillegg i pris. Så lå både britisk og norsk kabel i esken. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Tror det at jeg skulle få den på Mandag bare var bull. Snakket med en annen fyr i dag og sa at den skulle bli sendt i morgen visstnok... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Ja noe annet hadde overrasket meg Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Håper virkeligt den blir sendt imåro, blei plutselig sjukt gira på PS4 Spiller MGS collection på Xbox 360 atm , men har egentligt ikkje heilt store trua på Ground Zeroes, siden dei har valgt og delt det og snakt det langt ned, med å si at The Phantom pain er 200 ganger støre, men eg trur det blir 3-4 time med mye moro, og blir sikkert ekstra hyped til Phantom Pain Ellers har eg fonne ut at eg trenger ny hue nå i vår, når eg såg Collectors edition til Infamous Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Utrolig at vi snart er halvveis ut i mars, og fremdeles sliter med å få tak i PS4. Stort sett alle butikkene i Spania var stappfulle av PS4. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Utrolig at vi snart er halvveis ut i mars, og fremdeles sliter med å få tak i PS4. Stort sett alle butikkene i Spania var stappfulle av PS4. Hurra for Norge! Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Utrolig at vi snart er halvveis ut i mars, og fremdeles sliter med å få tak i PS4. Stort sett alle butikkene i Spania var stappfulle av PS4. Var noen dager i Paris sist uke, var ikke mangel på PS4 der heller, mer eller mindre bugnet av PS4 i de butikker jeg var innom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå