Mala Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Haha, bestillte fra CDON bare for å spille 2 timer med Metal gear solid ground zero Kan dere oppdatere meg på andre gode spill i nærmeste fremtid, eller spill som allerede er komt? Infamous er jo rett rundt hjørnet, tror det blir bra Ellers er jo Tomb Raider ett helt latterlig bra spill etter min mening, husk du kan mekke deg en US PSN bruker og få rimeligere spill! Ellers er jo PS+ en tjeneste alle bør ha om de planlegger å bruke konsollen aktivt (må betale for å spille online vettu) Man får gode spill gratis i mnd. her bla. Outlast Endret 7. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Ahh, infamous ja, det blir bra Tomb Raider spilte eg på PC, trur ikkje eg gidder å spille den nye versjonen enda. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Nei da kan du nok fint stå over. Det ryktes forøvrig i at DriveClub omsider kommer neste mnd. om du liker bilspill. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Ahh, husker det imponerte meg første traileren eg såg, men har ikkje sitt noke meir om det. Har ikkje holdt meg so oppdatert, plutselig fekk eg bare lyst på PS4 Endret 7. mars 2014 av Noiz Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Assassins Creed 4 synes jeg også var et bra spill. Du er sysselsatt leenge om du skal runde alt og spillet er ganske stort. Gleder meg til Infamous, Drive Club og MGS: Ground Zeroes. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 AC4 er ett langt og godt spill ja, og det er helt latterlig mye å gjøre om man har tolmodigheten på plass Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Da sendte cdon.no ps4 min! Hadet Komplett! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Endte opp med å bestille en annen plass selv. Ble sendt i dag tidlig Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Endte vel opp med Dustin. Samme pris som hos CDON ser jeg. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Importerer Dustin også fra England? Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Bestill hos Cdon, litt dyrere enn i de andre butikkene, men det sendes raskt. Bestilte min i går kveld og den har blitt sendt nå! Heh, gjorde det samma selv. Pakka mi står som "Motatt av lager" å jeg bestillte også igår Så visst feil på ordren, fortsatt "mottatt av lager", blir vel sendt i løpet av dagen kanskje. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Importerer Dustin også fra England? Usikker. Men det kan vel kanskje tyde på det, ettersom de er en av få nettbutikker som har den inne? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Min fra CDON er enda ikkje sent, kanskje Dustinhom hadde vært et bedre valg, men får håpe dei får inn fort, hadde vært sweet og hatt det til MGS og Infamous. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Min fra CDON er enda ikkje sent, kanskje Dustinhom hadde vært et bedre valg, men får håpe dei får inn fort, hadde vært sweet og hatt det til MGS og Infamous. Tror cdon sliter med backlog på lageret. De siste tre bestillingene mine har vært på lager, men blir stående noen dager som mottatt av lageret før den blir sendt. Mulig de har for mange bestillinger i forhold til hvor mange som pakker. (dersom du har fått mottatt av lageret så har de varen på lager, men må bare bli pakket og sendt :-P) Endret 8. mars 2014 av CaZpeR Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Er det noen som spiller BF4 da? Kjøpte med det bare for å ha noe å teste den på. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Min fra CDON er enda ikkje sent, kanskje Dustinhom hadde vært et bedre valg, men får håpe dei får inn fort, hadde vært sweet og hatt det til MGS og Infamous. Min har heller ikke blitt sendt. Sendte akkurat melding og spurte når jeg fikk den, da sa damen at jeg fikk den på Mandag! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Har fått motatt av lager ja, får håpe eg får den. Er din sendt nå? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Har fått motatt av lager ja, får håpe eg får den. Er din sendt nå? Da er den på lager, bare ikke sendt enda. Spurte første gangen jeg fikk den statusen da jeg ikke hadde sett den før. Og da fikk jeg beskjed om at varen var på lager, men pga. Stor pågang på lageret gjorde at pakking og sending tok tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå