Kittel2 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Fortsatt ikke noe bekreftelse fra Komplett... Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Fortsatt ikke noe bekreftelse fra Komplett... Er jo ikke den 3 mars enda da Min har blitt flytta til 17. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Min også, sendte mail til komplett og de sa at vi fikk bekreftet det på Mandag. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Fortsatt ikke noe bekreftelse fra Komplett... Er jo ikke den 3 mars enda da Min har blitt flytta til 17. Har du fått noe bekreftelse? Min står på 3.mars, men den er ikke sendt eller noen ting. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Fortsatt ikke noe bekreftelse fra Komplett... Er jo ikke den 3 mars enda da Min har blitt flytta til 17. Har du fått noe bekreftelse? Min står på 3.mars, men den er ikke sendt eller noen ting. Samma her. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Sendt mail til komplett også, men der vil de tydeligvis ikke svare. Bare synd jeg ikke har mobil for øyeblikket, da hadde det jo sikkert vært mulig å få tak i de. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Ser komplett får inn 100 stk 25.mars. Vil det si at det er igjen 100 stk som ikke er bestilt, eller må jeg belage meg på å vente enda lenger om jeg bestiller nå? Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Var på Expert i dag og i følge dem fikk ingen nettbutikker inn PS4 (Norsk versjon) før i slutten av april. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Slengte inn en bestilling uansett jeg, så får vi se! Lenke til kommentar
RexTheBandit Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 En kamerat fortalte meg litt inside info om komplett og PS4. De har visst ca 9000 stk som venter på ps4 og er visst ikke helt ferdig med å sende ut til folk som har bestilt i november og desember. Ville gitt opp komplett på rappen. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hentet min hos Gamestop idag. Bestilte ca medio februar. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Spillsjappa sendte min i dag. Riktignok Killzone bundle, men den kosta meg jo 4028kr med porto, så jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 En kamerat fortalte meg litt inside info om komplett og PS4. De har visst ca 9000 stk som venter på ps4 og er visst ikke helt ferdig med å sende ut til folk som har bestilt i november og desember. Ville gitt opp komplett på rappen. Nemlig. Jeg var og i den uendelige Komplett-køen. Jeg gav opp håpet om at Komplett skulle klare noe som helst innenfor et halvt år. Kun snakk om utsette og utsette datoer. Så var det tips om at Expert fikk inn løst og fast. Vupti, så hadde jeg en PS4 med meg hjem. Og etter det har jeg sett PS4 som hyllevare i butikker senere også. Så gi nå opp den eviglange komplett-køen, kom dere ut og spør et par butikker. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Bestilte på gamestop idag. De fikk inn 20stk forrige uke. Jeg er nr 11-12 i køen, så har håp om å få en iløpet av de 2 neste ukene. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hvis det dere sier stemmer, så avbestiller jeg glatt min på komplet jeg også. Lurer veldig på hvor jeg skal bestille.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Det er ingen vits å bestille, gå heller til vanlige butikker et par ganger i uka. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Bestill hos Cdon, litt dyrere enn i de andre butikkene, men det sendes raskt. Bestilte min i går kveld og den har blitt sendt nå! Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Bestill hos Cdon, litt dyrere enn i de andre butikkene, men det sendes raskt. Bestilte min i går kveld og den har blitt sendt nå! Heh, gjorde det samma selv. Pakka mi står som "Motatt av lager" å jeg bestillte også igår Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Bestill hos Cdon, litt dyrere enn i de andre butikkene, men det sendes raskt. Bestilte min i går kveld og den har blitt sendt nå! Heh, gjorde det samma selv. Pakka mi står som "Motatt av lager" å jeg bestillte også igår Du tok til fornuften til slutt ja Men CDON har levert fortløpende over en lengre periode, så du har den nok rimelig kjappt Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Haha, bestillte fra CDON bare for å spille 2 timer med Metal gear solid ground zero Kan dere oppdatere meg på andre gode spill i nærmeste fremtid, eller spill som allerede er komt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå