Emils. Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Regner med at mange Expert ikke får også. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 ....en time før åpningstid bør forhåpentligvis holde... Optimisme er bra! 1 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Optimisme er bra! Kommer vel litt an på hvor i landet du bor MasterShake. Bor du i tjukkeste Oslo, er du nok for sent ute allerede ja... Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Bør vel uansett komme i kundeavis for de aktuelle kjedene, så kanskje man vet litt mer på forhånd.... Litt mer spent på om Coop Obs kommer til å få inn konsoller ved releasedagen! Lenke til kommentar
McCracken Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hmm, hvilken butikk i Oslo området burde man satse på tro? Drar man til de største "megastore" type butikkene der alle drar eller satser man på en mindre? Tallene til expert hørtes tross alt oppløftende ut. Lenke til kommentar
Hansis Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Dustin sa at de håpte de skulle få nok til alle som har forhåndsbestilt. Tviler litt på at de får det til men. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Årh.. hadde ikkje tenkt å kjøpe PS4 med ein gong, men no har eg meir og meir lyst til å prøve å få tak i ein. Nokon her som har snakka med butikkar i Bergen om kor mange dei får inn? Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Virka som mange her inne har bra peiling på det eg lure på, så eg spør her: Har veldig lyst å forhåndsbestille PS4 til typen til jul, men ana ikkje kor eg skal få tak i en nettopp før jul, så det blir ei julegave. Virka som at om eg forhåndsbestille no, får eg ikkje før i januar, evt februar? Noken som veit noke? Hadde sett stooor pris på litt hjelp. Hilsen uviten jente-jente ? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) NB Trekker tilbake det jeg sa om at expert fikk så mange som 3000 konsoller til lansering, fikk et bilde av en kompis som jobber på expert og på deres tall. Så har det blitt nedjustert til 550! Så nå håper jeg at folk tror meg. Det opprinnelig tallet var 3000 men har blitt nedjustert. Fikk ikke grunn fra kameraten min, han visste heller ikke. Om dette er yield eller noe med norske film vet jeg ikke. Fikk også butikklisten over hvilke butikker som får mange konsoller, og det er ikke mange, man kan jo regne ut selv med 550 maskiner delt på 42 butikker. Samtidig er det mange som får flere enn andre. Endret 31. oktober 2013 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Har du moglegheit til å legge ut lista også? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Muahahaha. Det morsomme er at jeg ikke kommer til å bruke den på en stund fordi jeg fortsatt driver med GTA V når den kommer! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 NB Trekker tilbake det jeg sa om at expert fikk så mange som 3000 konsoller til lansering, fikk et bilde av en kompis som jobber på expert og på deres tall. Så har det blitt nedjustert til 550! Så nå håper jeg at folk tror meg. Det opprinnelig tallet var 3000 men har blitt nedjustert. Fikk ikke grunn fra kameraten min, han visste heller ikke. Om dette er yield eller noe med norske film vet jeg ikke. hei2.JPG Fikk også butikklisten over hvilke butikker som får mange konsoller, og det er ikke mange, man kan jo regne ut selv med 550 maskiner delt på 42 butikker. Samtidig er det mange som får flere enn andre. Wow, det er smått sykt av Sony Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Muahahaha. Det morsomme er at jeg ikke kommer til å bruke den på en stund fordi jeg fortsatt driver med GTA V når den kommer! ...Gi meg :[ Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kan få min. Ja takk xD Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hehe, IcedInsanity... Viss du får den før jul kan eg betale 500kr ekstra for den Du må isåfall vente i en mnd ekstra, men e du en fattig student er det kanskje et greit tilbud Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kan få min. Vil du ikke ha? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hehe, vil og vil. Eg vil sikkert det når esken ligger på bordet Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 http://www.playday.no/content/kan-bli-mangel-p%C3%A5-playstation-4-i-norge PS4 er bare best ! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 PS4 ruler himmel og helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå