Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Platekompaniet Laguen Bergen hadde også konsoll inne.
Grunnen til at det "normaliserer" seg er jo fordi en haug med folk sitter og venter og venter på at komplett skal sende engang i mars, i stedet for bare å hente seg en konsoll i en butikk.

 

Jeg "tapte" ca 100,- på å kjøpe hos Expert kontra vente på ordren min hos komplett. Og de 100,- var verd hver eneste krone i de ukene jeg har spilt PS4.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Platekompaniet Laguen Bergen hadde også konsoll inne.

Grunnen til at det "normaliserer" seg er jo fordi en haug med folk sitter og venter og venter på at komplett skal sende engang i mars, i stedet for bare å hente seg en konsoll i en butikk.

 

Jeg "tapte" ca 100,- på å kjøpe hos Expert kontra vente på ordren min hos komplett. Og de 100,- var verd hver eneste krone i de ukene jeg har spilt PS4.

Ser den, men nå er det ikke alle som er like heldige å har butikker hvor det selges konsoller inne, iallefall kun et fåtall av dem i nærområde. Jeg bor i en liten by midt i Norge og har kun Expert som alternativ, og med tanke på antall konsoller de mottar og hvor stor forespørsel det er her så så jeg ikke noe vits i å prøve der. Tror de fikk inn 5 konsoller til utgivelsedatoen og har ikke hørt at de har fått inn noen etter dette.

Lenke til kommentar

Fikk beskjed fra DustinHome at jeg nå kunne kjøpe konsoll for 4299 + gratis frakt. Så usikker på om jeg skal gidde. Synes det er useriøst av de å ta så mye for den når Komplett, multicom,

elkjøp, lefdal, gamezone, osv tar mindre betalt. 3999 og lavere..

Elkjøp er også slue. Selger "pakker" , hvor du blir påtvunget kontroll og spill med konsollen. Og her er det ikke snakk om noen offisiell bundle, men "pakker" elkjøp har selv laget, for å få solgt unna produkter som ikke er like populære som konsollen.

 

Elkjøp Lørenskog har hatt nesten150 konsoller

inne siden forrige uke. Alle blir solgt med pakkeløsninger, og ikke får du velge hvilket spill du skal få med konsollen.

Lenke til kommentar

 

Fikk beskjed fra DustinHome at jeg nå kunne kjøpe konsoll for 4299 + gratis frakt. Så usikker på om jeg skal gidde. Synes det er useriøst av de å ta så mye for den når Komplett, multicom,

elkjøp, lefdal, gamezone, osv tar mindre betalt. 3999 og lavere..

Elkjøp er også slue. Selger "pakker" , hvor du blir påtvunget kontroll og spill med konsollen. Og her er det ikke snakk om noen offisiell bundle, men "pakker" elkjøp har selv laget, for å få solgt unna produkter som ikke er like populære som konsollen.

 

Elkjøp Lørenskog har hatt nesten150 konsoller

inne siden forrige uke. Alle blir solgt med pakkeløsninger, og ikke får du velge hvilket spill du skal få med konsollen.

 

Den der er drøy!

 

Hvilke spill er det snakk om? (Min gjetning er dansespillet :-p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...