CaZpeR Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Fikk nyhetsbrev fra GAME nå og de skriver at de nå har fylt opp med PS4 og XONE i sine butikker. Så da regner jeg nesten med at de fleste GAME-butikkene nå har PS4 på lager siden de sender ut en slik epost. Lenke til kommentar
BFG-Hungbunny Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Nei, men det er helt ærlig talt ikke Komplett sin feil. Sony er de som ikke leverer. Når folk bestiller slike ting hos Komplett (Som har enorm stor kundebase) så blir det kø. I mine øyne er det ikke mye å klage over når det står "Ubekreftet". Hadde det stått "Bekreftet" også hadde de flyttet, ja da kunne jeg vært enig De har flyttet den igjen 17. februar Men det jeg ikke liker med Komplett er at de ikke kan gi oss en ordentlig dato. Jeg har hatt 6-7 flyttinger og begynner å bli frustrert. Komplett har sagt at det er Sony/SF Film sin feil, men de burde jo forstått at jeg ikke ville mottatt konsollen til 16. januar som var den opprinnelige sendingsdatoen min. Nå er det faktisk slik at Komplett faktisk veldig mye rar informasjon fra dem som leverer til dem(i dette tilfellet SF Norge/Sony). Så man kan faktisk ikke skylde på Komplett, hele PS4 lanseringen har hvert et eneste kaos for butikker med lite eller informasjon. Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hva betyr 1 stk til levering? Har fått det opp på min side på Komplett! Har de sendt den eller gjør den klar? Lenke til kommentar
reodor78 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Lei av å vente på MPX. Dato ble igjen endret, nå til 16.03. Så nå har jeg bestilt PS4 Killzone bundel på CDON. Bestilte i går kveld. Og nå fikk jeg en hyggelig mail om at varen var sendt fra deres lager. Så nå er det bare og vente på at mandagen skal komme. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hva betyr 1 stk til levering? Har fått det opp på min side på Komplett! Har de sendt den eller gjør den klar? Er vel en liten sannsynlighet for at de faktisk har gjort den klar. Btw min dato endret seg til 03.03, så har gitt komplett en ny sjanse. Får håpe de ikke misbruker den nå. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Til dere som fortsatt gidder å vente på komplett.Gi de fingeren, avbestill og kjøp et sted du får den.De diver å leker bingo med de datoene, og det kommer til til å gjøre lenge fremover også.Jeg ble lei racet, og hoppet av. Kjøpte hos annen butikk og har spilt PS4 i noen uker nå. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Lar ordren min stå der til vinterferien da jeg mest sannsynlig for tak i. Ikke noe vits å avbestille enda. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Er det noen som har kontroll på butikker i Vestfold som har konsollen fysisk i butikk? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Lei av å vente på MPX. Dato ble igjen endret, nå til 16.03. Så nå har jeg bestilt PS4 Killzone bundel på CDON. Bestilte i går kveld. Og nå fikk jeg en hyggelig mail om at varen var sendt fra deres lager. Så nå er det bare og vente på at mandagen skal komme. Posten har ikke pakkeleveringer på mandager. Skjønner ikke helt hvorfor de ikke har det egentlig... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Fordi de har fri på søndager og pakkesentralene er stengt på lørdager. Med andre ord blir de pakkene som leveres på lørdag behandles på sentralene på fredag. De pakkene som ville blitt levert på mandag kan ikke behandles på sentralene på lørdag og søndag, derfor er det ingen pakker. Endret 7. februar 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Komplett har jammen meg prestert og flytte datoen enda en gang. Latterlig. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Tror tilgjengeligheten er bra, sånn relativt sett. Lillebroren til dama ringte en butikk i lillestrøm eller oslo (husker ikke) i forrige uke og fikk beskjed om at de var tomme da, men fikk nye partier nærmest ukentlig og kunne holde av en til ham. Han henter sin i dag. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Å går kveld gikk jeg forbi Platekompaniet Lagunen, Bergen. De hadde også inne konsoll til 3999,- Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Komplett har jammen meg prestert og flytte datoen enda en gang. Latterlig. Og det kommer til å flytte den igjen og igjen og igjen. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Mhm, det kommer de til å gjøre. Kommer nok aldri noe PS4 fra Komplett til meg, nei. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Gamestop? Spaceworld, men ene kollegaen min har kjøpt i butikk hos Gamestop nylig og sa opp forhåndsbestillinga si hos Komplett. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Tror det snart blir bra med konsoller i fysiske butikker nå. Er bare komplett som har lang leveringstid fordi "ALLE" bestiller fra de. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Dette gjør du bare ikke mot en stakkar 2 Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Da er PS4-en min sendt fra Komplett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå