Gå til innhold

Huawei p6 vs Galaxy s3 4g

Tanner

Anbefalte innlegg

oHei!

Hadde en hastetur innom elkjøp i går, da jeg plutselig stod uten mobil. Jeg hadde tidligere sett på htc one, s4, s3 4g og p6, og viste alle disse skulle være gode valg.

Kjøpet i går var ganske impulsivt, og endte på det billigste alternativet, p6.

Den kom på 2800, 200 kroner billigere enn s3 4g ville blitt.

Det jeg ser på som pluss med p6 så langt, er det kule, og kompakte designet. Jeg har hatt s2 fram til nå, så menyene er nye, som denne gangen var en positiv opplevese. Har ikke noe imot oppsettet til s2/s3, men det var morsomt med en forandring.

Jeg er veldig usikker på hvordan levetiden til batteriet er. Den har nå ligget med wi-fi påslått, ellers lite brukt, og har igjen 73% etter 15 timers bruk.

Noen som kan sammenligne dette med s3?

En annen ting som irriterer meg veldig er vibrasjon ved berøring når jeg skriver meldinger, eller andre steder hvor jeg må bruke tastaturet. Jeg regner med dette er mulig å endre i innstillinger, men har til gode å finne det.

Burde jeg levere tilbake p6 og kjøpe s3? Det blir bare 200 kroner dyrere, å 4g frister, selv om jeg sannsynligvis ikke har bruk for det, da jeg ikke er noen elitebruker av mobil.

Det er først og frest det kule designet og liten bruk av plastikk som får meg til å holde på p6, men jeg vet ikke om dette blir ett godt nok argument.

Hvis noen har prøvd begge deler, eller kan sammenligne på annet vis, hadde jeg satt pris på å få høre erfaringene andre har!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skru av Haptic Feedback på tastaturinstillingene, så vil den slutte å vibrere.

Ypperlig, ett mindre minus med telefonen ! :D

Er ikke bare å levere tilbake den du har nå. 30-dagers ordningen på Elkjøp gjelder ikke mobiltelefoner.

Ikke?

Har ikke tatt av noe av plast enda, så etter en factory reset skulle det ikke være mulig å si om den har vært tatt ut av esken eller ikke. Skal nevnes at det bare er mobilen som har vært tatt ut av esken.

Lenke til kommentar

Har ikke tatt av noe av plast enda, så etter en factory reset skulle det ikke være mulig å si om den har vært tatt ut av esken eller ikke. Skal nevnes at det bare er mobilen som har vært tatt ut av esken.

Meget mulig du kan være heldig hvis den ser helt ubrukt ut, men du bør ihvertfall ha det i bakhodet. :)

Selv ville jeg ha beholdt P6'en.

Lenke til kommentar

Fikk levert inn P6 på mandag etter å ha testet telefonen med headsett. Hadde det ikke vært for den elendige lyden man får ut av jackutgangen hadde jeg beholdt den.

Bestilte s4 mandag kveld, som kom i dag tidlig. Ser veldig smooth ut den så langt =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...