dengladepotet Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 som tittelen sier, jeg trenger ny gaming mus. har lagt budsjettet rundt 400-600 kr. utover dette så har jeg ikke spesielt store hender så trenger en mus som ikke er massiv. trenger ikke en million makroknapper men det hadde vært greit med et par ekstra knapper. bør funke bra for fps. hadde tidligere en logitech g9 som jeg elsket, men denne har dødd pga knukket kabel på usb siden så jeg får ikke fikset den. takker for alle anbefalinger Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Anbefaler CM Storm Sentinel Advance 2, byttet til den fra en Logitech G9 som jeg har hatt i 3 år. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 R.A.T. 9 er kjempedigg. den passer perfekt til meg som har svære hender. jeg har stilt alt på den på størst, og det er så vidt jeg får plass til hånda. (jeg har hender på størrelse med 747 vinger ) Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 R.A.T 7 eller Logitech G700s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå