Khaladin Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Meldte flytting tilbake til Norge for en stund tilbake og tenkte jeg skulle avtjene førstegangstjenesten mens jeg ennå kan, og da sendte jeg en søknad om å komme inn på MP. Det gikk greit, men ettersom sesjon var så lenge siden ble jeg nødt til å ta div tester på nytt. Denne gangen failet jeg på fargesynet og ble erklært fargesvak. Jeg fikk da beskjed om at MP så og si var utelukket for meg.... Så det eneste som da gjenstår er OPS/STØ hvilket da mest sanns blir vakt og sikring, noe jeg ikke ser på som ekstremt negativt ettersom jeg kanskje kan få tid til å studere, ta kurser etc. på egenhånd. Allikevel kunne jeg tenkt meg noe annet, og i forbindelse med det lurer jeg på hva sjansene er for å bli overført til andre avdelinger etc. dersom jeg skulle søke om dette... Da sier det seg selv at det må være steder hvor det ikke er så forbanna viktig at man har fargesynet 100% inntakt. Om folk har personlige erfaringer, råd eller synspunkter som kan hjelpe meg, TAKK! Vil ha noe verdig ut av førstegangstjenesten, men er litt blank på hva det evt. kunne være. Gjerne noe litt teoritungt. Rekrutten gir meg ikke så veldig mye tid til å reflektere rundt akkurat dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå