Gå til innhold

Gamer-PC som takler ALT av nye spill på max.

Anbefalte innlegg

Driver å setter opp oppsett på komplett.no. men lurer på om hvordan man vet at ting passer, greit at det er sånn å sånn dimm-240 osv osv, men jeg mener har det noe å si hvilket merke man bruker på rammen i forhold til hovedkort osv? eller grafikk kort mot hovedkort ? eller holder det bare at det passer sånn reint teoretisk ? eller har merke mot merke mye å si ?

noen som vil hjelpe meg å sette opp ett bra oppsett på komplett? 15-20k budsjett.

heftig kabinett mot heftig kjøler og heftig grafikk å prossesor :)

help please :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva gikk fort ?

GeForce 780 har jo bare noe med 6k ghz og 770 hR 7001 ?

Er det bra å kanskje kjøre 2stk 770 i sli ?

så 2300mhz ram er ikke det bedre en 1600 ?

Tror du må ha mer enn et puslete 780 for å kjøre alt av spill på maks :p

I Tomb Raider vil 2x 780 være istand til å kjøre alt på maks med nærmere 60 fps i 1920x1080, men nå er ikke Tomb Raider særlig tungt å kjøre heller.

Far Cry 3, Crysis 3, Metro 2033, Metro Last Light, Witcher 2, og Crysis er alle spill som ikke kan kjøres på maksimale innstillinger enda.

2300MHz RAM vil gi deg litt ekstra framerate i spill, men det er veldig mye penger på noen få prosent ekstra ytelse.

Lenke til kommentar

Ok, er det noeforskjell på gtx780 når det er forskjellige produsenter, som feks msi, gigabyte, gainward osv? Noen merker jeg bor

holde meg unna?

Forskjellen er vel stort sett kjøleløsning og at noen kort kommer med litt overklokk fra fabrikken.

Asus sine DirectCU II kort er vel kjent for og ha en god kjøler.

Lenke til kommentar

Ok, er det noeforskjell på gtx780 når det er forskjellige produsenter, som feks msi, gigabyte, gainward osv? Noen merker jeg bor

holde meg unna?

Forskjellen vil være støynivå og hvor godt dem kjøler. ASUS GTX 780 er både stille og kjøler godt. Prisen er heller ikke så verst.

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...