kjetilrønningen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Vet noen om man kan få emoji til Android? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Det finnes flere "apper" til det på playstore Og nyeste Android 4.3 kommer med eget emoji tastatur innebygd. Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Tror jeg har den nyeste, men man ha på sånn emoji tastatur hvis man skal få det. Og alle appene jeg ser på er bare sånn til sms og hvis jeg laster det ned får jeg bare engelsk tastatur... Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg har ikke prøvd disse "appene" på playstore Men i android 4.3 fungerer det slik at jeg har vanlig tastatur når jeg skriver og holder jeg inne space litt så dukker det opp et nytt tastatur med bare emoji på. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Kan få emoji ved å installere feks Go SMS 1 Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Oppdaterte akk til den siste versonen, skjer ikke noe om jeg holder den inne, om du går inn på språk, hva har du på der? Har du på emoji tastatur, japansk osv eller hva har du? Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Jammen gosms da kan jeg ikke bruke det på facebook samtaler osv Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Tror jeg fant det ut, xperia z har ikke fått 4.3? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Tror jeg fant det ut, xperia z har ikke fått 4.3? Nei Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Jammen gosms da kan jeg ikke bruke det på facebook samtaler osv Wtf facebook har da vel også emoji. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Et lite søk på google play så kom dette frem https://play.google.com/store/apps/details?id=com.klncity1.emojikeyboard Et tastatur med bare emoji's på som kan brukes i alle programmer. Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Et lite søk på google play så kom dette frem https://play.google.com/store/apps/details?id=com.klncity1.emojikeyboard Et tastatur med bare emoji's på som kan brukes i alle programmer. Har sett den emoji appen, men man ser ikke emojia man sender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå