Fjernkontroll1 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Hei! Jeg har akkurat flyttet inn på hybel i Trondheim, med fibernett. Det er uttak i veggen, så jeg kjøpte en nettverkskabel som jeg plugget rett inn i Macen. Problemet er at nedlastingshastigheten er mye lavere enn det den egentlig burde vert. Legger ved bilde av speedtest. Noen som har noen tips? Trenger jeg en router f.eks? Leverandøren er Loqal AS Endret 11. august 2013 av Fjernkontroll1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Hvilken hastighet skal du opprinnelig ha da? (100/100?) Jeg gjetter på at du deler nett med de andre hyblene og de laster ned til den store gullmedaljen, og da blir du lidende. Edit: router hjelper ingenting for deg på denne utfordringen Endret 11. august 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Det er meget mulig! Jeg kom i går, og den har ligget stabilt på 1Mbit/s på alle speedtester siden da. Dag og natt. Får ringe til Loqal i morgen å høre. Kjett om jeg må lide med så lav hastighet hele året. EDIT: Linja er forresten 100/100 Endret 11. august 2013 av Fjernkontroll1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hvilken ip får du på mac? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå