Gå til innhold

Rar oppførsel av logitech perfomance mouse mx

Anbefalte innlegg

For ikke så alt for lenge ( i år ) kjøpte jeg denne musen

Etter å ha brukt den en stund så er det en del særegenheter ejg har lagt merke til

Det finnes en knapp på musen merket med teksten "Zoom" og er standard konfigurer som å fungere som en zoom knapp .

Dette funger svært dårlig

jeg risikerte tils stadig at musen låset seg hvis jeg brukte den knappen som zoom knapp. derfor er den konfigurert til noe annet

Når det gjelde scrolle-hjulet som man koblet fritt så er det en del programmer som oppfører seg rart her når jeg skal scolle nedover

i open office regnark og delphi editoren raser linjene oppover selv om det bare skal beve seg en linje oppover

i firefox funger det ok

andre programmer ser også til å fungere ok

Så spørmålet er hvorfor skjer det ?

OS er windows 7

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

jeg har den musen(har hatt den i 2 år tror jeg) og jeg bruker ikke open office eller delphi editoren, men jeg har ikke hatt noen problemer med musen min bortsett fra at jeg må lade den etter hvær 12-18 time med bruk (ikke i strekk da, skrur den av når jeg ikke bruker den)

Lenke til kommentar

jeg har den musen(har hatt den i 2 år tror jeg) og jeg bruker ikke open office eller delphi editoren, men jeg har ikke hatt noen problemer med musen min bortsett fra at jeg må lade den etter hvær 12-18 time med bruk (ikke i strekk da, skrur den av når jeg ikke bruker den)

jeg klare å døye det til ca 7 dager

Her må jeg si at det er lit pussig at de bare plaser et batteri i den samtidig som de blir mere strømkrevende

den forrige musen hadde 2 batteri og det hold noen uker mellom hver ladning

Lenke til kommentar

i open office regnark og delphi editoren raser linjene oppover selv om det bare skal beve seg en linje oppover

i firefox funger det ok

andre programmer ser også til å fungere ok

I SetPoint programvaren fra Logitech kan du jo justere scrollehastigheten (antall linjer), men det hjelper kanskje ikke når den funker bra i noen sammenhenger..

Har opplevd at scrollinga oppfører seg forskjellig fra program til program om jeg avslutter SetPoint, da f.eks Chrome har egen støtte fra Logitech.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...