sinnaelgen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) For ikke så alt for lenge ( i år ) kjøpte jeg denne musen Etter å ha brukt den en stund så er det en del særegenheter ejg har lagt merke til Det finnes en knapp på musen merket med teksten "Zoom" og er standard konfigurer som å fungere som en zoom knapp . Dette funger svært dårlig jeg risikerte tils stadig at musen låset seg hvis jeg brukte den knappen som zoom knapp. derfor er den konfigurert til noe annet Når det gjelde scrolle-hjulet som man koblet fritt så er det en del programmer som oppfører seg rart her når jeg skal scolle nedover i open office regnark og delphi editoren raser linjene oppover selv om det bare skal beve seg en linje oppover i firefox funger det ok andre programmer ser også til å fungere ok Så spørmålet er hvorfor skjer det ? OS er windows 7 Endret 11. august 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 jeg har den musen(har hatt den i 2 år tror jeg) og jeg bruker ikke open office eller delphi editoren, men jeg har ikke hatt noen problemer med musen min bortsett fra at jeg må lade den etter hvær 12-18 time med bruk (ikke i strekk da, skrur den av når jeg ikke bruker den) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 jeg har den musen(har hatt den i 2 år tror jeg) og jeg bruker ikke open office eller delphi editoren, men jeg har ikke hatt noen problemer med musen min bortsett fra at jeg må lade den etter hvær 12-18 time med bruk (ikke i strekk da, skrur den av når jeg ikke bruker den) jeg klare å døye det til ca 7 dager Her må jeg si at det er lit pussig at de bare plaser et batteri i den samtidig som de blir mere strømkrevende den forrige musen hadde 2 batteri og det hold noen uker mellom hver ladning Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 i open office regnark og delphi editoren raser linjene oppover selv om det bare skal beve seg en linje oppover i firefox funger det ok andre programmer ser også til å fungere ok I SetPoint programvaren fra Logitech kan du jo justere scrollehastigheten (antall linjer), men det hjelper kanskje ikke når den funker bra i noen sammenhenger.. Har opplevd at scrollinga oppfører seg forskjellig fra program til program om jeg avslutter SetPoint, da f.eks Chrome har egen støtte fra Logitech. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Det er et opplegg for egne innstillinger for programmer også problemet er at de scroller en linje opp ( 1 klikk på hjulet ,teksten kommer ned ) mens det raser nedover flere sider ved ett klikk nedover . spørmålet er hvorfor den ikke oppfører seg lik begge veier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå