Emily1 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 http://www.op.no/nyheter/article6802463.ece Helt sykt :/ Lenke til kommentar
istintaq Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Huff, så trist Kondolerer. Endret 11. august 2013 av istintaq Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 oiii, kondolerer! Håper dere finner han i god behold Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Han er nok død.... Men takk for kondolasjoner! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Ikke gi opp håpet da! :/ Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Samme tilfellet skjedde med en jeg kjenner ganske godt. Han stod og pissa på bakkanten av båten, falt i havet, og et mirakel gjorde at en mann hørte hans rop (1 km unna), han var skjelven og iskald, måtte få han i dusjen. De som var med på båten hans satt uvisst om at han hadde falt av, og båten var på full fart mot havnen. Mange som drukner blir ofte funnet med buksesmekken åpen. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Ikke piss i havet med promille! Med promille er du lettere disponibel for fall i blodtrykk, når du pisser faller blodtrykket! En av de ikke-faglige tingene jeg lærte av vår kjære kjemilærer på Drammen Tekniske Fagskole. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Takk for tipsene. Skal passe på å ikke pisse når jeg er full. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Kan i alle fall være litt gjennomtenkt rundt hvordan man stiller seg til for å pisse. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Skal iallfall ikke pisse stående. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Jeg er ikke så mye på båt, men har ikke de fleste på seg vest? Endret 12. august 2013 av Mladic Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg er ikke så mye på båt, men har ikke de fleste på seg vest? Nei Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg er ikke så mye på båt, men har ikke de fleste på seg vest? Det finnes veldig mange der ute som tror at hodet er full av kork.. 1 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Vest er teit. Det er noe man bare må ha liggende i båten. Når jeg ser noen som bruker vest tenker jeg at de er teite. Det er litt som å se folk som bruker sykkelhjelm. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Eg synes en skal være forsiktig med hvordan en uttaler seg her, hva en uttaler seg om, og hvorfor. Trådstarter burde kanskje definert bedre hva han vil med tråden, men det betyr ikke at det er fritt frem for å hetse hverken den savnede eller andre for den saks skyld. Og når det blir sånn intetsigende drittkasting som de siste her nå så håper eg en moderator/veileder tar seg en tur inn. 1 Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Vest er teit. Det er noe man bare må ha liggende i båten. Når jeg ser noen som bruker vest tenker jeg at de er teite. Det er litt som å se folk som bruker sykkelhjelm. Vel, siden jeg er en av de som bruker en god del av min fritid, og tidvis også arbeidstid, på leteaksjoner blant annet etter folk som ikke syntes redningsvest var noe tøft. Jeg brukte blant annet halve dagen min i går til å delta på leteaksjonen etter den kollegaen til Nudelpus, som nevnt her i tråden. Dersom han hadde brukt redningsvest, ville jeg etter all sannsynlighet sluppet å bryte alle søndagsplanene mine for å dra på leteaksjon. Og leteaksjonen til mange hundre tusen kroner, som du og jeg og de fleste andre her i landet betaler over skatteseddelen og avgiftskronene, ville vært unngått. Så redningsvest har absolutt noe for seg. Eller du betaler med glede for slike leteaksjoner/redningsaksjoner som det er flere av hver bidige vår/sommer/høst? 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Dere fant han i dag ikke sant? Død... Var en helt jævlig dag på jobb :/ Kundene hans kom med blomster og slikt. Uff.... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Er ikke funnet enda: http://www.op.no/nyheter/article6803907.ece Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Kollegene mine sa at de hadde funnet han iallfall, og røde kors ikke opplyser op om sånt umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå