Lungemannen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Altså: skal investere i nytt HK. Hvilket skal jeg velge? Det må være et socket a kort med gode klokke egenskaper. Tenker litt på Epox 8rda3+, det ser bra ut. Hva er best av abit og epox? Lenke til kommentar
formann Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Som Snekker`n sier så er nok Abit det best valget. Selv så har jeg fått en del gode resultater med Abit NF7 og kan trygt anbefale det. Lenke til kommentar
felge Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Abit NF7-S 2,0!!!! Trust me it`s for your own protection 8) Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Epox er best så det så og hva dere andre synes bryr ikke jeg meg noe om for mitt HK er best så det så og faren min er sterkere enn faren din ...det jeg prøver å si er at du sjelden får noe fornuftig ut av sånne hva er best diskusjoner. Bedre å lese flest mulig tester av diverse kort og selv komme frem til en konklusjon. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vel,jeg har en kompis som har asus sitt kort og vi har testet litt ,vi testet både hans og min cpu på begge kortene og begge cpu kunne klokkes lengst på mitt kort, tilfeldig?? Lenke til kommentar
formann Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vel,jeg har en kompis som har asus sitt kort og vi har testet litt ,vi testet både hans og min cpu på begge kortene og begge cpu kunne klokkes lengst på mitt kort, tilfeldig?? Sier meg helt enig med deg her Snekker`n. Jeg har prøvd Asus A7N8X v1.04 og v2.0 .. og jeg bruker til vanlig et Abit NF7 v2.0 .. det er INGEN tvil om at NF7 kortet klokker bedre, og det er ikke bare litt heller. ---------------------------------- Skal man overklokke skikkelig så er ikke asus noe å ha av disse grunnene: 1. Kan ikke kjøre høy vcore 2. Kan ikke kjøre høy vdimm 3. Kan ikke justere chipsett spenning 4. Klarer ikke å kjøre høy FSB. Disse features er meget grunnleggende når man skal overklokke, og det regner jeg med at de fleste skjønner om de bare klarer å legge fanboy mentaliteten til side, og faktisk bruker sunn fornuft. Den dagen Asus kommer med et hovedkort som er godt til overklokking så skal jeg være førstemann til å kjøpe det, så det faktum at jeg er pro Abit og con Asus i dette tilfellet har ingenting å gjøre med at jeg er en Abit-fanboy. Det er helt og holdent praktiske årsaker til at jeg kjører Abit. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Så sant som amen i kirka Lenke til kommentar
felge Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jupp abit rocker :-) (_o_)(_o_) Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 vel, nå var det mer hva som var best av Abit og EpoX og ikke Abit og Asus. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Hvis abit er best, som det virker som dere mener, hvilket abit kort da? Nf7, Nf7-s v2 osv Lenke til kommentar
formann Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hvis abit er best, som det virker som dere mener, hvilket abit kort da?Nf7, Nf7-s v2 osv Abit NF7-S v2.0 er det beste valget, men om du ikke strenger SATA, firewire og soundstorm APU så klarer du deg fint med NF7 v2.0 (ikke S) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå