Gå til innhold

Hvilken bok for å lære russisk

joke4joker

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Jeg har bestemt meg om å begynne å lære russisk. Derfor lurte jeg på hvilke bøker passer best for å lære alene. Jeg er faktisk ikke nok penger til å ha en privatlærer da må ikke bøkene være for dyre.

Takk på forhånd.

Ps: Jeg har hørt om Sosedi - Russisk for nybegynner. Har dere prøvd den, er den verdt det ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dette vil høres ut som en fleip - men er det altså ikke:

Finn ut email-adressen eller fax-nummeret (hvis det eksisterer...) til Hans-Wilhelm Steinfeld, og spør ham!

Eller spør evt. Per Egil Hegge (tidligere Aftenposten) eller Jahn Otto Johansen...

Lenke til kommentar

Hei folkens,

Jeg har bestemt meg om å begynne å lære russisk. Derfor lurte jeg på hvilke bøker passer best for å lære alene. Jeg er faktisk ikke nok penger til å ha en privatlærer da må ikke bøkene være for dyre.

Takk på forhånd.

Ps: Jeg har hørt om Sosedi - Russisk for nybegynner. Har dere prøvd den, er den verdt det ?

Hei! Mitt navn er Aivars og jeg er fra Latvia. Men jeg snakker flytende russisk og.Jeg kan litt hjelp med russisk språk hvis det trenges. Her i Norge bor jeg snart tre år og kjenner ikke så mange. Og det er problemaet, jeg mangler øvelse, særlig trenger jeg mer å snakke. Kanskje vi kan hjelp hverandre. Har du interess vi kan prøve det. Vi kan prøve det gjennom SKYPE. Jeg begynte med norsk gjennom skyp og aldri gjikk på kurss, Skype aivarsi3755

MVH Aivars Bergs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...