NiJoh Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Om du trener for andre, er det bare å droppe treningen fullstendig. Det kommer aldri til å være motivasjon nok i lengden, og vi trenger ikke flere overfladiske småtasser på våre treningssentre. Når man legger ut bilde av kroppen sin på face osv, da trener man for andre. Sier bare sannheten. Det svir for de fleste. Sannheten er at 90% av alle som trener er mindre heldige med utseendet. Bare ta deg en titt innom et treningssenter så ser du det. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Når man legger ut bilde av kroppen sin på face osv, da trener man for andre. Bodybuilding er kunst hvor du bruker din egen kropp som skulptur, i likhet med tatovering. Legger du ut bilder av tatoveringen? Jepp. Legger du ut bilder av annen selvprodusert kunst? Jepp. Hva er da galt i å avbilde den rammen du lever i, som du har jobbet så hardt og disiplinert over en lang periode for å oppnå? Å utelukkende laste opp flertallige bilder kun for å vise seg frem derimot, det er en annen sak. Sier bare sannheten. Det svir for de fleste. Sannheten er at 90% av alle som trener er mindre heldige med utseendet. Bare ta deg en titt innom et treningssenter så ser du det. Har aldri lest noe så dumt før. Alle som trener er ute etter å forbedre seg selv fysisk. Hvordan de ser ut i ansiktet har absolutt ingenting med saken å gjøre. Så og si samtlige av 'hunks' som jeg kjenner og vet om, trener på treningssenter. Gi deg med postinga i denne tråden, det er offensivt og fullstendig off-topic, og det er åpenbart at du har problemer med folk som bruker AAS. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Vil bare si at det er pill råttent gjort dersom moderator velger å stenge denne tråden. Ikke bare for meg, men det er sikkert flere der ute som lurer på eller er nysjerrig på anabole steroider. Jeg har på ingen måte utelukket diskusjon rundt bruken av dette, selv når jeg sitter her og lider under en diagnose direkte fra legen godtar jeg godt at folk diskuterer hvorvidt det er glupt å ta eller ikke. Selv når jeg sårt trenger råd til preparat da jeg sitter her dag ut og dag inn uten å vite hvor jeg skal gjøre av meg. Det er ikke sånn at jeg sitter her på måfå og tenker at anabole steroider kunne være "kult" å prøve. Jeg har regelrette behov for hormontilskudd, hele min verden har den siste perioden blitt dratt ned i et stort og mørkt gap. Og det er ikke et gap jeg kan mette med alskens kosthold og restitusjon, nei. Jeg føler selv på kroppen at det er noe gærent i hormonbalansen. Alt er ikke som det skal og dette har jeg fått bekreftet ift. blodundersøkelser og videre samtale med helsepersonell, både i Norge og i Thailand. Så ikke kom her og si at det hjelper ikke, eller havregryn og melk er det du trenger. Du vet ikke hvordan det føles! Jeg er helt tappet for energi. Sliten, trøtt, greier ikke å trene som vanlig. Det føles helt jævlig og jeg kjenner selv i den "indre" klokka at jeg trenger noe tilskudd. Anonym poster: 2f507ad16950837ab4a34886efa7bf36 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Da lar du legen din styre dette slik at du unngår skade, og ikke dette forumet. Hele settingen rundt dette når du ber om dosering på et eller annet du har funnet tak i, gud vet hvor, så lukter det misbruk og selveksperimentering lang vei. Det er ingen her som mener å herse med deg, vi prøver å hjelpe deg, for det du er i ferd med å gjøre er farlig hvis det ikke blir gjort rett med kvalitetssikrede medikamenter av mennesker som har kompetanse på det utover det du finner på en tvilsom gym. Den dag jeg sitter i stillhet og godtar alt legen forteller, den dagen sitter jeg i graven, så enkelt er det. Uansett hva noen måtte mene har jeg rett til å stille spørsmål ved bruk av legemidler. Spesielt når det er så omfattende for kroppen som det aas tilsyneligvis er. Hvordan kan jeg være sikker på at jeg bruker det riktig ved bare å snakke på legen. Han har ikke nevnt noe PCT for meg. Det er første gangen jeg hører om det her. Så unnskyld meg om jeg står frem som skeptisk, men jeg vil aldri la det sette en stopper for min søken etter sannheten. Anonym poster: 2f507ad16950837ab4a34886efa7bf36 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Vil bare si at det er pill råttent gjort dersom moderator velger å stenge denne tråden. Ikke bare for meg, men det er sikkert flere der ute som lurer på eller er nysjerrig på anabole steroider. Det at flere leser er en av grunnene til at tråd ikke skulle vært tillatt, da det bryter med retningslinjene. Men det får være opp til mod. Det er uansett ingen på et forum som kan hjelpe deg - du må til legen for dette. (stoler du ikke på legen, så sjekk med flere) Endret 11. august 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Sett at du er bosatt i Thailand, tror jeg ikke du skal tenke på at tråden blir stengt igjen, siden du ikke bryter med norsk lovverk. Det som skurrer i din forklaring, derimot, er 1) du innleder med at du er misfornøyd med fremgangen din og at du gjerne skulle strammet inn. 2) du hevder å ha vært i kontakt med leger og tatt diverse tester og har påbevist hormonubalanse, men spør på et urelatert forum om hva slags AAS du skal ta. Jeg for min del bryr meg svært lite om hensikten din, jeg bryr meg bare om at det skal gjøres rett under riktige omstendigheter. For hormonubalanse, er det nok test og anti-østrogene stoffer du blir satt på. Selv har jeg ingen erfaring eller kunnskap om akkurat dette, men jeg vet nok til at å ta anabole stoffer utenom testosteron ikke vil hjelpe deg i det hele tatt, eller faktisk forverre din situasjon. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Beklager, jeg fikk ikke helt med meg at det var et faktisk hormonelt problem. Tror det du leter etter er dette: https://en.wikipedia.org/wiki/Androgen_replacement_therapy Hormonerstatning for medisinske formål er ikke helt den samme greia som tilskudd for å fremme prestasjon. Tror faktisk at du gjør best i å rådføre deg med legen din, med mindre du finner informasjon om steroidebruk spesifikt for folk med underliggende hormonforstyrrelser. En ting er hva som fungerer for folk som i utgangspunktet har normale hormonnivåer, en annen ting er hva du med lite testosteron kan oppleve etter en syklus. Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg skrev ett langt innlegg i den forrige tråden som ga deg fasiten på en optimal førstegangskur. Ingen her inne vet hva de snakker om som sagt.. å ta i mot råd fra folk her inne er det siste jeg anbefaler deg å gjøre. Primer4 ga deg til og med ett eksempel på oppsett av kur, eneste problemet var at han anbefalte deg å starte PCT under kur, når du enda har mye test i kroppen din.. kjør 12-14 uker med 500mg test e ew, injection mandag og torsdag. Etter 12 uker tar du 14 dager av, for så å begynne på pct. På en så mild kur holder det med nolvadex. Kjør 2 uker med 40mg ed, og 2 uker med 20mg ed. Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Når man legger ut bilde av kroppen sin på face osv, da trener man for andre. Sier bare sannheten. Det svir for de fleste. Sannheten er at 90% av alle som trener er mindre heldige med utseendet. Bare ta deg en titt innom et treningssenter så ser du det. Hehe.. sannheten er vel heller at du er en stor tilhenger av janteloven. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Sett at du er bosatt i Thailand, tror jeg ikke du skal tenke på at tråden blir stengt igjen, siden du ikke bryter med norsk lovverk. Det er flere ting som er lov i andre land, som bryter med Norsk lov, men som likevel ikke er lov å diskutere på forumet, som er i Norge. Hvem som helst kan si de poster fra land der ting er lov og skaffe IP fra det landet. De som svarer er for det meste uansett stasjonert i Norge, og de har ikke lov å diskutere AS - de har i alle fall blitt nektet det fram til nå på forumet pga norske loven. (beklager OT, men syns mod-team bør ta en skikkelig diskusjon rundt dette) Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Den dag jeg sitter i stillhet og godtar alt legen forteller, den dagen sitter jeg i graven, så enkelt er det. Uansett hva noen måtte mene har jeg rett til å stille spørsmål ved bruk av legemidler. Spesielt når det er så omfattende for kroppen som det aas tilsyneligvis er. Hvordan kan jeg være sikker på at jeg bruker det riktig ved bare å snakke på legen. Han har ikke nevnt noe PCT for meg. Det er første gangen jeg hører om det her. Så unnskyld meg om jeg står frem som skeptisk, men jeg vil aldri la det sette en stopper for min søken etter sannheten. Anonym poster: 2f507ad16950837ab4a34886efa7bf36 Dette forteller meg egentlig at du har et problem med folk du oppfatter som autoriteter. Det blir problematisk i det øyeblikket du har behov for kvalifisert hjelp, for det er disse personene som har mest kunnskap om emnene og kan se dette i det perspektivet en selv og andre som eksperimenterer ikke har kompetanse til. Det er helt greit å spørre andre til råds, men du får aldri mengdeerfaring og kvalitetssikring av informasjonen slik du får av helsepersonell. Alle har ulike problemer av varierende størrelse. Hvis du ønsker å sette deg inn i dette selv så kan du jo gjøre som Eloquent og bruke masse tid og ressurser på det selv og så finne ut at det er feil vei å gå, eller du kan eksperimentere med det selv fra noe du har plukket biter fra rundt omkring og risikere unødvendig mye problemer du kunne gått klar av hvis du hadde tatt dette med kvalifisert personell. Dine tidligere erfaringer med autoriteter trenger ikke å stemme i ditt forhold til helsepersonell. Det er mange svært dyktige og empatiske fagfolk i helsevesenet, og de har på ingen måte gjort seg fortjent til din mistillit. Jeg ønsker deg alt vel, og derfor fraråder jeg deg å rote med dette selv, men jeg skjønner jo at du er i en situasjon hvor du føler deg mellom barken og veden, og derfor er det ekstra viktig at du gjør de riktige valgene nå. Det er hele motivasjonen for det jeg går ut med. Det å gå ut med konkrete medikamenter og dosering er uforsvarlig, og jeg håper virkelig du tar dette til råds med lege for å se om det passer til deg. Noe annet er veldig uforsvarlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Jeg skrev ett langt innlegg i den forrige tråden som ga deg fasiten på en optimal førstegangskur. Ingen her inne vet hva de snakker om som sagt.. å ta i mot råd fra folk her inne er det siste jeg anbefaler deg å gjøre. Primer4 ga deg til og med ett eksempel på oppsett av kur, eneste problemet var at han anbefalte deg å starte PCT under kur, når du enda har mye test i kroppen din.. kjør 12-14 uker med 500mg test e ew, injection mandag og torsdag. Etter 12 uker tar du 14 dager av, for så å begynne på pct. På en så mild kur holder det med nolvadex. Kjør 2 uker med 40mg ed, og 2 uker med 20mg ed. Jeg så innlegget ditt. Men jeg har ikke fått anledning til å svare ennå fordi det er så mange opphissere i denne tråden og at de hele tiden truer med å stenge tråden så jeg blir skikkelig stressa. Men jeg lurer på hvor ofte jeg tar dosering, hvor mange ganger i uken. Du skrev bare uke 1-14, 500mg så jeg regner med at det er for hele perioden. Sjekket opp mot apoteket her og de har kun 250mg ampuller så da regner jeg med at to ampuller holder for en hel syklus. Legen skulle skrive ut novaldex til meg så det er ikke noe problem. I følge mine beregninger må jeg ha ca. en pakke 20x10mg som jeg fordeler over 2 uker etter hvile. For jeg skjønte ikke helt, mener du at jeg skal ha 40 og 20mg per dag, eller fordeler jeg det over hele uken? Takker for hjelpen så langt. Anonym poster: 2f507ad16950837ab4a34886efa7bf36 Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hehe.. sannheten er vel heller at du er en stor tilhenger av janteloven. Jeg gir langt faen i janteloven. Jeg er ikke 168cm Jeg gir faen om folk trener, jeg gir faen om de legger ut bilde. Jeg sier bare sannheten om hvorfor folk trener Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Jeg så innlegget ditt. Men jeg har ikke fått anledning til å svare ennå fordi det er så mange opphissere i denne tråden og at de hele tiden truer med å stenge tråden så jeg blir skikkelig stressa. Men jeg lurer på hvor ofte jeg tar dosering, hvor mange ganger i uken. Du skrev bare uke 1-14, 500mg så jeg regner med at det er for hele perioden. Sjekket opp mot apoteket her og de har kun 250mg ampuller så da regner jeg med at to ampuller holder for en hel syklus. Legen skulle skrive ut novaldex til meg så det er ikke noe problem. I følge mine beregninger må jeg ha ca. en pakke 20x10mg som jeg fordeler over 2 uker etter hvile. For jeg skjønte ikke helt, mener du at jeg skal ha 40 og 20mg per dag, eller fordeler jeg det over hele uken? Takker for hjelpen så langt. Anonym poster: 2f507ad16950837ab4a34886efa7bf36 Du trenger 2 ampuller ukentlig. Du setter 250mg hver mandag og torsdag. ew = every week Når det kommer til nolvadex så betyr ed = every day. De to første ukene kjører du 2 tabs 'a 20mg ed, de to siste tar du bare 1. Burde holde for en såpass mild kur. Du har MYE å sette deg inn i før du i det hele tatt kan begynne på noen kur. Jeg leste og tilegnet meg kunnskap om aas i 2 år før jeg gikk på min første kur. edit: Kan også være lurt å kjøpe inn noe aromasin/arimidex å ha på lur i tilfelle du skulle oppleve østrogen-relaterte bivirkninger som gyno f.eks Endret 11. august 2013 av iStereo Fjernet en sitering Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) FYI: AAS, er forkortelse for steroider på engelsk. EDIT: Til OP, fitmisc.com kan du spørre folk som har peiling og har brukt det selv. En avsporing av det ene forumet Zyzz f.eks var på. Endret 11. august 2013 av iStereo Fjernet sitering Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Moderatormelding Tråden har blitt ryddet for personangrep og andre usaklige kommentarer! Det deles ikke ut belønning for innlegg som tar mannen og ikke ballen. Hold dere til emnet i tråden, ytterligere avsporinger kan resultere i reaksjoner i fra vår side Lenke til kommentar
GXT Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Jeg tror ikke at du får så mye mer fornuftig ut av denne tråden. Det er et dumt emne å diskutere på et nettforum hvor man ikke har mange med medisinsk kompetanse. Du har allerede fått vite det du trenger. Dosering og slik er noe du ikke bør lete etter her, det er en jobb for legen din. Stoler du ikke på han/henne? Flott, da sitter du fast. Uansett, ulempene utveier fordelene. Avhengig av hvor lenger du bruker stoffet, er sjansen for permanente konsekvenser stor. At du samtidig har andre fysiske problemer øker bare sjansen for at noe går skikkelig galt. AAS har utallige ulemper, som etter min mening, ikke er verd hva du får igjen. AAS svekker/ødelegger immunsystemet ditt, øker blodtrykket, påvirker kolesterolnivået, fremhever akne, øker faren for leverskade, forårsaker nedsatt seksuell funskjonalitet og introduserer risikoen for infertilitet. Det er heller ikke uvanlig at hjertet påvirkes. Det har også blitt påvist at bruk av AAS kan fremheve aggressiv oppførsel og depresjon. Jeg har fortsatt bare ramset opp en brøkdel av de negative konsekvensene ved jevn bruk av anabole steroider... Uansett, da ønsker jeg å vite: Gir du blaffen i konsekvensene og ønsker bare en doseringsplan? I det tilfellet så må jeg beklage, da har du kommet til feil sted. Sånt må du søke profesjonell hjelp til. Edit: Endret ASS til AAS. Endret 11. august 2013 av MartN H Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Interessant lesing. Har du noe erfaring selv med dette stoffet, "ASS" ? Lenke til kommentar
GXT Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Interessant lesing. Har du noe erfaring selv med dette stoffet, "ASS" ? Hahaha! Så ikke at jeg hadde skrevet AAS feil... Kaller det bare for anabole steroider fra nå av, da... Tipper at det fortsatt var forståelig selv om... Endret 11. august 2013 av MartN H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå