Redaksjonen. Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Apper du må ha og apper du bør styre unna.Test: Apper til Android og iOS Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 "Du skal ha vært rimelig uheldig hvis du ikke har fått en god dose med luftbårne D-vitaminer i sommer. Kanskje har du tilogmed sett så mye sol at du har brukt solkrem." Ikke om du bor i Bergen! Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Som mann har jeg ikke så veldig mange kropps-og hudpleieprodukter som jeg kunne trengt å scanne... Hadde jeg tatt skade av Dobbel Dusch hadde jeg nok merket det for lengst. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 "Du skal ha vært rimelig uheldig hvis du ikke har fått en god dose med luftbårne D-vitaminer i sommer. Kanskje har du tilogmed sett så mye sol at du har brukt solkrem."Ikke om du bor i Bergen! Flytt til Sørlandet, de har hatt 6 uker sammenhengede sol nå Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Igjen har dere glemt å redigere navnet på disse artiklene om til "Se ukens utvalgte iPhone-apper". Skjerpings. 4 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Igjen har dere glemt å redigere navnet på disse artiklene om til "Se ukens utvalgte iPhone-apper". Skjerpings. To av fire apper finnes også til Android? 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Igjen har dere glemt å redigere navnet på disse artiklene om til "Se ukens utvalgte iPhone-apper". Skjerpings. Trist at hw.no er i ferd med å bli påvirket av redaksjonens eplegutter. Typisk eksempel av gruppepress. 2 Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Vær så snill. De har skrevet utallige ganger hvorfor det som oftest er et flertall av iOS-apper i forhold til Android-apper. Har ikke det kommet frem til dere som sitter og syter hver bidige gang nå? Vel, tydeligvis ikke. Men uansett.. Det begynner å bli langdrygt dette med sytingen. Slutt! De hadde nok kommet med flere android-apper om det hadde vært like mange av de (som er av kvalitet) som det er på iOS. De fleste som driver med telefoner på daglig basis vet at dette fortsatt er en realitet. Ja, det finnes vel nå ca. like mange apper på Android og iOS, men grunnen til dette er at Android har lavere kvalitetsgrense enn det iOS har. Skal de heller kutte ned til 2 apper hver uke slik at det er en for Android og en for iOS ? Når det er sagt, så må jeg få si at Zombies,Run 2 er en fantastisk app, både for historien og selve funksjonen den gir. De første gangene jeg prøvde ut Zombies, Run-appene så løp jeg nesten av meg føttene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Vær så snill. De har skrevet utallige ganger hvorfor det som oftest er et flertall av iOS-apper i forhold til Android-apper. Har ikke det kommet frem til dere som sitter og syter hver bidige gang nå? Vel, tydeligvis ikke. Men uansett.. Det begynner å bli langdrygt dette med sytingen. Slutt! De hadde nok kommet med flere android-apper om det hadde vært like mange av de (som er av kvalitet) som det er på iOS. De fleste som driver med telefoner på daglig basis vet at dette fortsatt er en realitet. Ja, det finnes vel nå ca. like mange apper på Android og iOS, men grunnen til dette er at Android har lavere kvalitetsgrense enn det iOS har. Skal de heller kutte ned til 2 apper hver uke slik at det er en for Android og en for iOS ? Når det er sagt, så må jeg få si at Zombies,Run 2 er en fantastisk app, både for historien og selve funksjonen den gir. De første gangene jeg prøvde ut Zombies, Run-appene så løp jeg nesten av meg føttene. Virker litt vanskelig å tenke seg at det ikke finnes 4 gode/interessante nye apper til android i uka? Det er neppe antallet kvalitetsapp som er bøygen. AtW 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hva med Windows Phone? I disse tider hadde det for eksempel vært på sin plass å teste Halo: Spartan Assault, når dere først tester spill mener jeg. Burde vært en tittel med nok tyngde til å få en omtale, kanskje til og med en anbefaling. Burde vært nok apper på WP til at dere klarte å få med et par av disse nå. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Vær så snill.De har skrevet utallige ganger hvorfor det som oftest er et flertall av iOS-apper i forhold til Android-apper.Har ikke det kommet frem til dere som sitter og syter hver bidige gang nå?Vel, tydeligvis ikke.Men uansett.. Det begynner å bli langdrygt dette med sytingen. Slutt!De hadde nok kommet med flere android-apper om det hadde vært like mange av de (som er av kvalitet) som det er på iOS.De fleste som driver med telefoner på daglig basis vet at dette fortsatt er en realitet.Ja, det finnes vel nå ca. like mange apper på Android og iOS, men grunnen til dette er at Android har lavere kvalitetsgrense enn det iOS har.Skal de heller kutte ned til 2 apper hver uke slik at det er en for Android og en for iOS ?Når det er sagt, så må jeg få si at Zombies,Run 2 er en fantastisk app, både for historien og selve funksjonen den gir.De første gangene jeg prøvde ut Zombies, Run-appene så løp jeg nesten av meg føttene. Selv Windows Phone har nok gode apper til at det ikke burde være et problem å få med like mange som til iOS i disse artiklene... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Tror det ble siste gangen jeg gadd å se en slik "vi tester iOS-apps"-artikkel. Jeg vet jo innerst inne hva jeg går inn på, men har hver gang håpet at det skulle være en jevnere fordeling mellom iOS og Android. Bra useriøst som alltid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg