MorganGaming Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 jeg lurer på hvorfor egentlig. tro det eller ei, men jeg trodde på kristendom før, og da skjønte jeg det. men etter og ha hørt alt det jævelskapet kirka hadde gjort opp gjennom årene mistet jeg rett og slett trua. og etter det har jeg glemt akkurat hvorfor folk kan tro på det. så da spør jeg her. hva tror DU på, og hvorfor? 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Finnes det ikke allerede en tråd? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Finnes det ikke allerede en tråd? Tenkte nøyaktig det samme Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Ta det med ro, de religiøse på forumet her er jaget i skapet for lengst, de som fortsatt frekventerer i lyset er beviselig fanatisk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Ja jeg er en typisk fanatisk person - og trives med det, og ja, det finnes ikke bare en annen tråd med samme emne eller problemstilling - så jeg antar at denne blir på ca 3 sider. Og det kan jeg altså se i min fanatiske spåkule. For å svare seriøst, så er det så enkelt som dette: Jeg samler mine egne beviser, altså merkbare psykiske og fysiske endringer ved å etterleve en spesiell metode, og så lenge jeg ser at den prosessen bringer meg stadig nærmere målet, er jeg ikke mer fanatisk enn at jeg forholder meg til disse konkrete resultatene og bryr meg døyten om hva de andre måtte tro og mene Det er ikke bare stor forskjell mellom liv og lære eller kart og terreng - det er digre universer mellom ... Men de som er fastfrosset i sine kart, må bare bli sittende så lenge de bare vil - jeg for min del holder opp en varm veivende labb og sier: den som leter han leter og den som får se får se .. Endret 11. august 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå