Gromle Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Har snusnt rundt på vpn tjenester, men virker som mange av dem bare støtter en dings av gangen? Trenger en som kan settes opp på følgende måte: 1. Tv skal settes til amerikansk netflix 2. Ps3 til norsk netflix, men trenger VPN for å få superHD. 3. En til PC for å hente ned en og annen torrent. Er det noen som lever det slik at jeg setter opp dingsene en gang, også slipper jeg å tenke mer på det? Blir tungvindt om man må logge på en nettside for å bytte land hver gang man vil veksle mellom norsk og u.s. Netflix f.eks. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hos Astrill tar de $5/mnd ekstra for å la deg kunne bruke opptil 5 enheter på samme konto. Ville ha fungert supert til ditt oppsett. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hmm, hvordan skal han få VPN på en PS3 eller TV, såvidt jeg vet må man enten installere et program pr. enhet, eller ha router flashet med DD-WRT som man kan sette VPN på. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Hmm, hvordan skal han få VPN på en PS3 eller TV, såvidt jeg vet må man enten installere et program pr. enhet, eller ha router flashet med DD-WRT som man kan sette VPN på. Eller tar jeg feil? En kan forandre DNS osv på både PS3 og Xbox 360. http://wiki.hidemyass.com/Tutorials:Setup_Playstation_3_to_use_VPN_via_ICS Endret 10. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 PrivateInternetAccsess støtter optill 5 enheter samtidig. Om du ikke bruker 5 samtidig, så støttes enda fler. Koster ca 250kr i året, og hastighetene er upåklagelig. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Kommer ikke til å ha behov for mer enn to enheter samtidig. Takk for svar folkens. Da er det bare å sjekke ut de tilbyderne dere har nevnt. Vet dere forresten om de støtter superHD på netflix? Vet at unblock.us gjør det. Hvordan er forresten unblock.us ang flere enheter slik jeg skisserte i flrste post? Endret 11. august 2013 av Gromle Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Kan PIA konfigureres direkte på ps3/tv eller må det via router? Tenker på samme måte som unblock.us. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå