YoYotama Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hei. Har hatt Bose In ear 2 i et år og nå har den ene ørepluggen blitt ødelagt. Derfor lurer jeg på om dere har noen forslag til hva jeg kan kjøpe. Jeg vil fortsatt ha øreplugger å de skal være av kvalitet, hvor mye de koster har ikke noe å si. Takker for svar. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Kan anbefale Monster Turbine Pro Copper på det sterkeste. Har hatt mine i nesten snart et år, uten problem. Dyre, men av god kvalitet, lyd og kraftig bass. Sitter også veldig godt fast i ørene. Endret 11. august 2013 av Hafti Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Kan anbefale lillebroren til Turbine også, "Jamz". Kjempegode! Lenke til kommentar
YoYotama Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Ser på monster turbine pro så kommer jeg på at jeg trenger sånn chat control på dem også, derfor lurer jeg på om dette er samme øreplugger med samme kvalitet som vanlig bronze? http://cdon.no/elektronikk/monster_turbine_pro_controltalk_-_gold-21865099 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg ville nå mye heller gått for Shure SE535 og CBL-M+-K. Det havner på rundt 3 000 kr. Om du vil spare litt penger er Shure SE215 noe av det beste en får i forhold til pris. 1 Lenke til kommentar
ErikLøvaas Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Har Klipsch S4i og er fornøyd. Det har kommet en ny modell, Klipsch S42i, du burde kanskje vurdere de. Lenke til kommentar
PerfectSense Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg har hatt mine Shure SE535 i ett drøyt år nå, og er veldig fornøyd. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå