shangalabangalaa Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Jeg er 15 år og kom for en uke siden hjem fra ferie med foreldrene mine i Spania. Da jeg var på ferie ble jeg kjent med en gutt som var noen år eldre, han var kanskje 20. Jeg savner han skikkelig og vil gjerne møte han igjen. Har ikke spurt om jeg får lov, men tar det egentlig som en selvfølge at ikke gjør det. Så derfor må jeg dra uten å spørre. Hvis jeg bestiller fra et flyselkap der jeg regnes som voksen, kommer det til å bli noen problemer da? Endret 10. august 2013 av shangalabangalaa Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Dette virket jo nøye planlagt og gjennomtenkt, eller? Så du skal bare dra uten å si i fra? Har ikke tenkt over at det kan skape kaos og fortvilelse hos dine foreldre? 1 Lenke til kommentar
shangalabangalaa Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 har bare tenkt å være i 1-2 dager da 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Mest sannsynlig holder han på med flere 15 åringer der nede. (sikkert yngre og eldre også) Personlig tror jeg du driter på draget både med foreldre og fyren, så jeg råder deg til å la det der være 1 Lenke til kommentar
shangalabangalaa Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 Mest sannsynlig holder han på med flere 15 åringer der nede. (sikkert yngre og eldre også) Personlig tror jeg du driter på draget både med foreldre og fyren, så jeg råder deg til å la det der være du har sikker helt rett, han holder sikkert på med mange andre, det er bare det at jeg savner han og har bare lyst til å se han. Men det er sikkert en jævlig dårlig idee. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Men det er sikkert en jævlig dårlig idee. Ja, det er det. Og han har rett. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Det spørs om det er noe flyselskap som er villig til å la deg fly uten dine foreldres tillatelse så lenge du er så ung. Som regel er reglene slik at man må være 18 år, eller ha underskrift fra foreldrene, og flyselskaper som flyr ut av landet er ofte strenge på dette. Her kan du lese mer om å reise utenlands alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå