Simoa Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hei. Jeg vurderer å kjøpe AR Drone 2.0, men lurer på hvor mye plass det tar dersom jeg filmer i 10 minutter. Jeg har kun 16Gb versjon av Ipad, så lurer på om det blir for lite. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Kvaliteten til AR Drone 2.0 er ikke 'sinnsyk' bra, så filstørrelsene vil ikke bli megastore. Du kan jo flytte dem over til PC mens det står til lading etc. Men vil anbefale at du gjør litt research rundt AR Drone 2.0. Fly rundt med en iPhone \ iPad som 'kontroller' ser kult ut, men tror du ville hatt mer glede av en ordentlig Quad \ Hexa-multokopter som du kan modifisere til ditt behov. Har du et lite budsjett, så kan du jo starte lavt.. rundt 1-1500kr (uten radio kontroller). Lenke til kommentar
Simoa Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 Ok, takk for svar. Har sett litt på andre muligheter også ja. Men det betyr at man ikke fyller opp mange Gb på en flytur på 10-12 min i hvert fall da. Får se hva jeg lander på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå