Hèxacôres Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Etter flytting, slit og masse stress, så har jeg nå fått stua mi på plass igjen. Og takk gud for det ! Bildet er av dårlig kvalitet, men jaja. Kommer også bilde av "tekno - rommet" mitt med servere og utallige maskiner og utstyr så snart det er ferdig. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Fete høytalere da. Hvilket merke og hvor dyre var dem? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 De ser kanskje bøse ut, men det er ikke så ille. De 2 nederste kostet 4k for parret. De 2 øverste kostet 5.400 for parret. Subben kostet 5.000. Forsterkere hadde jeg fra før. Dette er NY priser for 2 år siden, jeg fikk hele anlegget for en sliten laptop. Haha Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Hadde ikke turt å stelle et par med 5400 kroner vært av høyttalere oppå noen andre høyttalere! :O Gratulerer med nytt hjem Endret 10. august 2013 av SLi Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Hadde ikke turt å stelle et par med 5400 kroner vært av høyttalere oppå noen andre høyttalere! :O Gratulerer med nytt hjem Jeg prøvde det, og det gikk helt fint til lyden skulle testes og finjusteres. Så nå er de skrudd fast i veggen med gummiforing mellom høytaller og vegg for å ikke plage naboen for mye Og takk forresten. Endret 11. august 2013 av Hobbynerden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå