Elwani Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Heisann! Jeg har lenge vurdert å skaffe meg ett lite hendig dashbord kamera. Jeg kjører lastebil, og er avhengig av å kunne bevise spørsmål om skyld ved en eventuell ulykke, ettersom tungtransport sjåfører har for vane å få skyld. Jeg har vurdert Contour Roam2, men har egentlig ingen spesiell erfaring med slike kameraer uten skjerm for å se hvor man har linsa, og hva man ser. Noen som har erfaring, og kan slå ann med litt tips til en uviten kar? Har også lest at filmetiden på Contour Roam2, kun er 3,5 time, kan dette stemme? Og isåfall, er det mulig å få tak i billader til kameraet, så det kan stå på kontinuerlig opptak? Har ett spørsmål til ! Selv om jeg er lastebil sjåfør, står jeg mye langs veien og jobber, og kunne tenkt meg å bruke kameraet ute langs veien også, hvordan fungerer det i mørket, og fins det noen annordning så man kan feste det til klærne, evnt, på skulder eller rundt livet? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Du finner flere spesifiserte tråder angående bilkamera både på type, pålitelighet, montering, fester, etc. og lovligheten rundt dette i forumet "trafikk". Her er bla. en hovedtråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå