tomme86 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Var innom en fotobutikk idag her i Bodø som fremkaller film men de kunne ikke ta imot den da det var en meget spesiell film jeg hadde(?). Min kjæreste har et Diana kamera der hun har brukt denne filmen på kameraet. Noen som veit hvor jeg kan få fremkalt bildene ? Endret 10. august 2013 av tomme86 Lenke til kommentar
se# Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Var innom en fotobutikk idag her i Bodø som fremkaller film men de kunne ikke ta imot den da det var en meget spesiell film jeg hadde(?). Min kjæreste har et Diana kamera der hun har brukt denne filmen på kameraet. Noen som veit hvor jeg kan få fremkalt bildene ? Googlet og det ser ut som en normal svart/hvit film som alle lab'er som tar svart/hvit burde klare. Har sluttet med film så jeg har ikke oversikt over hvem som fremkaller svart/hvit. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Det var kanskje 120-film i kameraet? Denne filmtypen er det vel ikkje alle lab'ar som framkallar. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) I følge linken er det 35mm film, anbefaler og bruke Kodak BW400CN C-41 film siden den kan fremkalles i fargefremkaller og billigere blir det også sålenge du ikke fremkaller selv. Endret 11. august 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Åh, var der ein link i innlegget? Eg les dette på mobilen, og nettlesaren (Opera Mini) viser sikkert ikkje alt. :-( Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Han sa det var 35mm ,135. Har ikke peiling på film så vet ikke hva det betyr. Endret 11. august 2013 av tomme86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå