steffen14 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hei Jeg eg snart 16 men har tenkt å kjøpe en cross moped, men vet ikke hvor jeg kan kjøpe den. Noen som vet ? send link viss du vet Takk Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Eeeeen mopedforhandler? Brukt på finn.no? Hjelper jo litt om du vet hvilken moped du skal ha Endret 10. august 2013 av RunRookieRun Lenke til kommentar
steffen14 Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 Det jeg ikke vet xD kan ikke så mye om merker , hvilket merke som er best. Får finne på Finn.no da Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Moped for cross, eller moped til kjøring på vei? Moped til cross: - Husqvarna - KTM - Yamaha - Honda Normal moped til veibruk: - Yamaha - Derbi - Gilera - Aprilia Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 På dagens mopedmarked, er det ganske hipp som happ. Er som oftest ikke mer forskjell en design. Her har du f.eks Derbi Senda, Xtreme, X Race Rieju Mrx / Smx Yamaha DT For å nevne noen få. Så kan du gå opp litt i pris for å få bedre komfort. Derbi DRD Pro RIeju Mrx / Smx Pro Rieju Mrt ++ Her betaler du for bedre dempere, bedre bremser, bedre saler (seter) ++ Ville anbefale deg å gå inn på Finn.no. Så kan du se på de forskjellige merkene og se hva du liker. er bare å poste linker til noen du liker her, så kan du få tilbakemelding Bare du styrer unne kinamerker som Keeway osv, så klarer du deg fint Lenke til kommentar
steffen14 Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 Finst det ikke noe som heter Cross-Moped eller Moped-Cross? Tusen takk for responsen Lenke til kommentar
steffen14 Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 å disse kan kjøres på vei ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Du er ute etter envanlig 50cc moped, med cross dekk? Lenke til kommentar
steffen14 Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 ja, men vinst det ikke noe som heter Cross-Moped eller Moped-Cross? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Tenker du på sånn "crossover" lignende, eller Supermoto? Disse er riktignok ikke mopeder, men hva slags type tenkte du på? Supermoto/motard: Yamaha WR250X Hva enn nå disse heter: Yamaha WR250R Lenke til kommentar
steffen14 Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Trur det er supermoto jeg tenker på Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Klarer du å vente på (og spare opp til) lett lappen? Tror du får litt heftigere supermotos da. Merker selv når jeg sitter på med en venns Duke 125 at den er akkuratt god nok til å ikke bli lei. Tror de 50cc blir litt svake i lengden. Også kommer jo limiten på 45 Km/t. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå