AndersT2 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hvilken programmer funker bra, slik at jeg slipper all denne reklamen som popper opp, er blitt meget lei den nå. Og er det noen bakdeler med å bruke en slik, stopper den ting som man vil ha ned? For eksempel hvis man åpner ett bilde i ett annet vindu? Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Adaware er ey ganske bra program. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Anbefaler Gator. Veldig bra adstopper-program. *not* Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hvis du surfer med Internet Explorer så instaler Google Toolbar. Den er genial!! Du finner den under tools på www.google.com Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 adaware stopper vel ikke reklame og popups, den stopper bare spyware. popup manager er et veldig bra program som jeg fant for noen dager siden. det er gratis å det skal fjerne alt av popups. ellers så er denne adressen ganske bra her finner du mange popup killers: http://www.webattack.com/Freeware/misctool...wpopblock.shtml prøv denne også du. du finner helt sikkert et program som du liker. jeg for min del trenger ikke på hovedpc`en min pga at jeg bruker NIS 2003 å den har et popup stopper. Lykke til. Lenke til kommentar
skagenNYC Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hvilken programmer funker bra, slik at jeg slipper all denne reklamen som popper opp, er blitt meget lei den nå. Og er det noen bakdeler med å bruke en slik, stopper den ting som man vil ha ned? For eksempel hvis man åpner ett bilde i ett annet vindu? 1) Bruk Opera 7.2 browser istedefor IE. Opera har en itegretert pop up killer som stopper bare reklamer. 2) Bruk en annen browser med integreter pop-uk killing som "MyIE2". MyIE2 er en browser lagt på IE kernel: http://fileforum.betanews.com/detail.php3?...fid=10294077320 3) Bruk en gratis pop-up killer program med IE. - f.eks http://fileforum.betanews.com/detail.php3?...3?fid=968208768 Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 adaware stopper vel ikke reklame og popups, den stopper bare spyware Feil. Siste AD Aware....6.0 har også en funksjon for å stoppe ad's, i tillegg til spy-ware. mvh Pantera Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Var deg jeg også mente har jo programmet innstallert så jeg vet at det funker. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hvis du surfer med Internet Explorer så instaler Google Toolbar. Den er genial!! Du finner den under tools på www.google.com Indeed! Slipper programmer i bakgrunnen som spiser minne og CPU og får enkel tilgang til google søk Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 NIS 2003 :-) Jada, har hatt mine motforestillinger, men etter å ha brukt en haug med freeware samtidig for å løse lignende problem tidligere, og etter at jeg endelig fikk innstallert NIS slik at det starter opp raskt har jeg aldri hatt behov for noe annet... Koster en kjapp tur på byen :-) Er jeg drit lei f.eks. Telenor reklamer med 'Mye raskere Internett' er det 'drag & drop' ned i reklamekurven og den er borte for alltid... :-) Enkelt å konfigurere er det også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå