AnewZ Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hei, leter etter ny en ny laptop som i all hovedsak skal brukes til skolearbeid, men også litt titting av tv-serier samt litt gaming (ingen tunge spill). Krav: -Ikke større enn 13,3" - Vil helst ha en tynn pc, da den vil bli fraktet på en god del. Pc'er jeg har sett litt på er bla. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=772512 Takker for alle innspill. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Hei AnewZ Har nettopp kjøpt Samsung 900X3E. Det er den desidert mest kompakte bærbare jeg noensinne har hatt, og er helt latterlig portabel. Skjermen er den beste jeg har brukt og bør passe fint til TV-serier og slikt. Til League of Legends og spill av det kaliberet fungerer den integrerte grafikken godt. De to mest skuffende aspektene er henholdsvis batteritid og pekeflate. Den har ikke den nye Haswell-generasjonen ombord av prosessorer, noe som kunne nesten doblet batteritiden. Om du ønsker lang batteritid, er MacBook Air 13 det desidert beste valget. Pekeplaten er i overkant sensitiv og bommer en del ved klikking og slikt fordi markøren beveger seg (er ikke dedikerte knapper til klikk, hele pekeflaten er klikkbar). Dette er en nødvendighet fordi den høye skjermoppløsningen (1920x1080) gjør at du må skru opp pekerhastigheten for å bli effektiv. MacBook Air 13 med en bedre skjerm hadde vært det ultimate, men det kommer altså litt an på hva du har bruk for. Om 5-6 timer batteritid er nok, vil jeg heller valgt Samsung 900X3E pågrunn av størrelse, vekt og skjerm. Endret 10. august 2013 av Agentspoon Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Støtter 900X3E. Du kan også gå for 730U3E. Veldig lik, men har dedikert skjermkort, dog litt tyngre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 Takker for svar. Tror jeg går for Samsungen da, om det ikke er noen andre anbefalinger som er merkverdig bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå