Gå til innhold

Bærbar pc prisklasse 5-7000

AnewZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei AnewZ :)

Har nettopp kjøpt Samsung 900X3E. Det er den desidert mest kompakte bærbare jeg noensinne har hatt, og er helt latterlig portabel. Skjermen er den beste jeg har brukt og bør passe fint til TV-serier og slikt. Til League of Legends og spill av det kaliberet fungerer den integrerte grafikken godt.

De to mest skuffende aspektene er henholdsvis batteritid og pekeflate. Den har ikke den nye Haswell-generasjonen ombord av prosessorer, noe som kunne nesten doblet batteritiden. Om du ønsker lang batteritid, er MacBook Air 13 det desidert beste valget. Pekeplaten er i overkant sensitiv og bommer en del ved klikking og slikt fordi markøren beveger seg (er ikke dedikerte knapper til klikk, hele pekeflaten er klikkbar). Dette er en nødvendighet fordi den høye skjermoppløsningen (1920x1080) gjør at du må skru opp pekerhastigheten for å bli effektiv.

MacBook Air 13 med en bedre skjerm hadde vært det ultimate, men det kommer altså litt an på hva du har bruk for. Om 5-6 timer batteritid er nok, vil jeg heller valgt Samsung 900X3E pågrunn av størrelse, vekt og skjerm.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...